chceauto.pl
x

Audi A7 I 3.0 TFSI 300 KM

Audi A7 I 3.0 TFSI 300 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2013
Średnia cena
84 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1860 kg
Ładowność
535 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
300 KM
0-100 km/h
5.6 s.
V max
250 km/h
Zasięg
770 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł
Zbiornik paliwa
75 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R17
255/45 R18
255/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
535 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A7 I 3.0 TFSI 300 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KMAudi A7 I 3.0 TFSI 300 KM

Audi A7 I 3.0 TFSI 300 KM

Audi A7

Audi A7 Sportback to samochód klasy modelu A6, ale skierowany do osób poszukujących bardziej sportowego stylu - dlatego A7 otrzymało nadwozie, które z biegiem czasu przyjęło się określać jako czterodrzwiowe coupe, chociaż tak naprawdę jest to pięciodrzwiowy liftback.

Wśród bezpośrednich konkurentów A7 znajduje się prekursor tej klasy pojazdów, czyli Mercedes CLS (który jednak naprawdę ma 4-drzwiowe nadwozie).

Pierwsza generacja debiutowała w 2010 roku. Samochód bazowej na tej samej płycie podłogowej co A6, z tego modelu pochodziły też silniki oraz wnętrze.

W 2014 roku A7 zostało poddane liftingowi, produkcję zakończono w 2018 roku, wraz z wejściem na rynek drugie generacji.

Druga generacja zyskała jeszcze bardziej agresywny wygląd, natomiast technicznie znów miała wiele wspólnego (płyta podłogowe, silniki, wnętrze) z A6. Rewolucję stanowiło wnętrze, które oprócz cyfrowych zegarów zyskało dwa dotykowe ekrany umieszczone na konsoli środkowej.

Wszystkie jednostki napędowe stosowane A7 II generacji wykonano w technologii miękkiej hybrydy (mild hybrid).

Audi A7 I

Samochód debiutował na salonie paryskim w 2010 roku, a do sprzedaży trafił jesienią tego samego roku. Jak przystało na usportowione auto klasy premium, wszystkie jednostki napędowe przekraczają pułap 200 KM mocy, najwolniejsze A7 (z 2,8 l V6 o mocy 204 KM) przyspiesza do 100 km/h w 8.3 s. Auto oferowane jest wyłącznie z automatycznymi lub zautomatyzowanymi skrzyniami biegów, napęd - w zależności od wersji - przenoszony jest na przednią oś lub na wszystkie koła.

Wiosną 2014 roku A7 poddano liftingowi. Największe zmiany dotknęły przednią część nadwozia A7. samochód otrzymał zmodyfikowaną osłonę chłodnicy, nowy zderzak, zmienił się również kształt reflektorów. Te ostatnie standardowo wykonane są w technologii LED. Opcjonalnie dostępne stały się światła Matrix LED.

We wnętrzu pojawiły się nowe materiały, zwiększono również nieco poziom wyposażenia.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-06

Wersje

NADWOZIA

Audi A7 piloted driving concept już jeździ2015-01-06Audi A7 Sportback po liftingu2014-05-22Audi RS7 Sportback2019-09-10Nowe Audi A7 Sportback2017-10-19Audi RS7 po liftingu2014-06-02Audi RS7 Sportback. Błyskawica2013-01-15

Audi A7 I 3.0 TFSI 300 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.