Audi A6 generacji C9, zgodnie z nową metodą nazewnictwa przyjętą przez Audi będzie samochodem spalinowym. Wersja elektryczna nazywa się A6 e-tron i... wygląda zupełnie inaczej. Oba modele nie mają też nic wspólnego pod względem technicznym. E-tron jest oparty na płycie podłogowej dla samochodów elektrycznych o nazwie PPE (Premium Platform Electric), A6 Avant na Premium Platform Combustion (która wywodzi się z platformy MLB).
Audi A6 w odróżnieniu od elektryka nie ma z przodu podwójnego oświetlenia, ale zespolone reflektory. Z tyłu światła pozycyjne nie są połączone paskiem LED, który znajduje się nieco niżej i jest oddzielony.
Kabina jest zdominowana przez ekrany. Ten cyfrowych zegarów ma 11,9 cala, a dotykowy znajduje się obok, jest wizualnie połączony i ma 14,5 cala średnicy. Opcjonalnie przed pasażerem może znajdować się kolejny, 10,9-calowy ekran. Można na nim strumieniować treści wideo a także przeglądać strony internetowe. Opcjonalnie auto może posiadać wyświetlacz HUD.