chceauto.pl
x

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2008
Średnia cena
37 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
220 KM
0-100 km/h
7.1 s.
V max
247 km/h

KOSZTY

Spalanie
8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
15 na 120 sklasyfikowanych
Awaryjność
6.2%
Średni przebieg
89 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
442 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KMAudi A4 B7 2.0 TFSI 220 KMAudi A4 B7 2.0 TFSI 220 KMAudi A4 B7 2.0 TFSI 220 KMAudi A4 B7 2.0 TFSI 220 KMAudi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM

Audi A4

Pierwszy sedan oznaczony symbolem A4 pojawił się w 1995 roku. Pojazd zastąpił w ofercie niemieckiego producenta ceniony model 80. Pierwsza generacja odziedziczyła sporo po swoim poprzedniku (koncepcja, część jednostek napędowych, podobne wymiary).

Niezależnie od modelu, A4 cieszy się opinią auta trwałego i niezbyt drogiego w eksploatacji. Niestety, ma też duże powodzenie wśród amatorów cudzej własności.

Audi A4 B7

Audi A4 B7 trafiło do salonów z końcem 2004 roku. Podobnie, jak poprzednik samochód opracowany został na płycie podłogowej VW Passata. Rozstaw osi wynoszący 2648 mm jest o mm mniejszy, niż poprzedniej generacji, auto dysponuje jednak nieco obszerniejszym (co nie znaczy, że obszernym) wnętrzem. Samochód słynie z doskonałej precyzji wykończenia i nienagannych właściwości jezdnych. Te ostatnie to zasługa wielowahaczowego zawieszenia obu osi, które jednak w polskich warunkach stosunkowo często wymaga interwencji mechanika. Godnym polecenia jest rzadko spotykany w tym modelu, stary silnik 1,9 TDI, który jednak nie grzeszy kulturą pracy (strasznie hałasuje). Jest jednak zdecydowanie odporniejszy, niż jednostka 2,0 TDI, która przy braku szacunku dla zaleceń serwisowych (dotyczących przestrzegania terminów wymiany oleju i zasad eksploatacji silnika turbodoładowanego) lubi się zacierać. Poza tym miewa też problemy z żywotnością turbosprężarki, dwumasowego koła zamachowego i filtrem cząstek stałych. Oprócz tego, właściciel A4 B7 musi być też przygotowany na mogące się pojawić problemy ze strony układu elektrycznego - szwankujące centralne zamki, podnośniki elektrycznie sterowanych szyb, awarie oświetlenia. Samochód produkowany był aż do 2008 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-09-27
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi A4 już po liftingu2018-06-27Audi RS4 Avant o mocy 450 KM2017-09-12Nowe Audi A42015-06-29Najczęściej naprawiane samochody w Polsce2022-01-31Audi A4 po liftingu2019-05-15Używane: Audi A4 B82019-04-25

Audi A4 CRASHTEST

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 3

BMW 3

25i 218 KM benzyna2008kombiręcznatylny
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

2.0 TFSI 200 KM benzyna2008kombiręcznaprzedni
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz C-klasa

Mercedes C-klasa

300 231 KM benzyna2008kombiręcznatylny
cena średnia 39 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.5 220 KM benzyna2008kombiręcznaprzedni
cena średnia 25 000 zł
OCENY
Dostępność
Jaguar X-Type

Jaguar X-Type

3.0 231 KM benzyna2008kombiręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność
Saab 9-3

Saab 9-3

2.0 TURBO S 210 KM benzyna2008kombiręcznaprzedni
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A4 B7 2.0 TFSI 220 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS