chceauto.pl
x

Audi A3 IV 30TFSI 116 KM

Audi A3 IV 30TFSI 116 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
73 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1295 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
116 KM
0-100 km/h
10.6 s.
V max
204 km/h
Zasięg
600 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A3 IV 30TFSI 116 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KMAudi A3 IV 30TFSI 116 KM

Audi A3 IV 30TFSI 116 KM

Audi A3

Audi A3 to kompaktowy samochód produkowany przez firmę z Ingolstadt od 1996 roku. Do tej pory samochód doczekał się już trzech generacji. Każda kolejna bazowała na sprawdzonych podzespołach Volkswagena Golfa (płyta podłogowa, jednostki napędowe). Samochód cieszy się w Polsce dużym powodzeniem. Niestety - również - wśród amatorów cudzej własności.

Audi A3 IV

Najnowsza, czwarta, generacja Audi A3 oferowana jest jako portback (hatchback) oraz sedan. Pierwszy ma teraz 4,34 m długości i 1,82 m szerokości (bez lusterek). Jego wysokość to 1,43 m, a rozstaw osi 2,64 m – te wymiary pozostały bez zmian. W zależności od pozycji tylnej kanapy, bagażnik ma od 380 do 1200 litrów pojemności, a podłogę umieścić można na różnych poziomach. Na życzenie dostępna jest poruszana elektrycznie klapa bagażnika, którą można zamykać i otwierać ruchem stopy. Znaki szczególne zaprojektowanego od podstaw modelu to: szeroki grill osłony chłodnicy Singleframe oraz duże wloty powietrza z przodu. Nowością są cyfrowe światła do jazdy dziennej znajdujące się w obrębie reflektorów diodowych Matrix LED.

W kabinie w oczy rzucają się nietypowo umieszczone dysze nawiewów, nowa dźwignia zmiany biegów czy aluminiowe lub karbonowe panele ozdobne. W nowym Audi A3 Sportback po raz pierwszy zastosowano tapicerkę foteli wykonaną z przetworzonych butelek PET. Kokpit nowego A3 Sportback jest zwrócony w stonę kierowcy. Na konsoli środkowej standardowo montowany jest 10,1–calowy monitor dotykowy. W standardzie znajdziemy też w pełni cyfrowy zestaw wskaźników i zegarów obsługiwany z poziomu wielofunkcyjnej kierownicy. Audi virtual cockpit oferuje dodatkowe elementy, takie jak np. duży wyświetlacz map nawigacji. Wersja plus ma wyświetlacz o przekątnej 12,3-cala, na którym można włączyć trzy różne jego widoki, w tym również widok o charakterystyce sportowej.

Indywidualne ustawienia klimatyzacji, pozycji foteli, często wybieranych celów nawigacji, czy często włączanych mediów, mogą być zebrane w nawet sześciu różnych profilach użytkownika. Standardowo w nowym A3 Sportback znajduje się cyfrowe radio DAB+, a opcjonalnie zamówić można radio internetowe lub hybrydowe.

W Europie nowe Audi A3 Sportback dostępne jest w trzech wersjach silnikowych: 1.5 TFSI o mocy 110 kW (150 KM) oraz 2.0 TDI w wersji o mocy 85 kW (116 KM) lub w wersji o mocy 110 kW (150 KM). Początkowo wszystkie wersje silnikowe otrzymają napęd na przednią oś. Standard to sześciostopniowa manualna przekładnia. Opcją jest siedmiostopniowe DSG. Z czasem w ofercie pojawić się też mają hybrydy i odmiany z napędem quattro. Standardowo w zawieszeiu pracują kolumny McPhersona (przód) i belka skrętna (tył). Czterowahaczowe zawieszenie tylne oferowane będzie w wersjach o mocy do 150 KM. Na życzenie dostępne jest obniżone o 10 mm zawieszenie z adaptacyjną kontrolą tłumienia.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-23

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Audi A3 po liftingu i A3 Allstreet2024-03-14Audi A3 sedan. Nowość2020-04-21Audi A3 ma już 20 lat2016-12-06Audi A3 po liftingu2016-04-06Audi A3 Cabriolet2013-09-09Trzy miliony Audi A3!2013-07-18

Audi A3 IV 30TFSI 116 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Peugeot 308

Peugeot 308

1.2 PureTech 110 KM benzyna2020hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 2

BMW 2

16i 109 KM benzyna2020hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 78 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Tipo

Fiat Tipo

1.4 T-jet 120 KM benzyna2020hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 1

BMW 1

16i 109 KM benzyna2020hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 69 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Corolla

Toyota Corolla

1.2 T 116 KM benzyna2020hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 69 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Giulietta

Alfa Giulietta

1.4 TB 120 KM benzyna2020hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A3 IV 30TFSI 116 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS