chceauto.pl
x

Volkswagen Tayron 2.0 TDI 2025

Dostępne samochody

Volkswagen Tayron

Volkswagen Tayron 2.0 TDI 150 KM

2025, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 213 000,00 zł
Volkswagen Tayron

Volkswagen Tayron 2.0 TDI 193 KM

2025, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 258 000,00 zł

Kilka słów o modelu

Volkswagen Tayron, podobnie jak Tiguan i Passat został zbudowany na platformie MQB evo. Tayron ma 4,77 m długości, a więc jest o 13 cm krótszy od Touarega i 23 cm dłuższy od Tiguana. Od tego ostatniego ma również o 11 cm, większy rozstaw osi. Tayron oferowany jest w dwóch wersjach – pięcio- i siedmioosobowej. Ta pierwsza dysponuje ogromnym, 885-litrowym bagażnikiem. W ofercie znajdzie się siedem silników do wyboru, a w wersji siedmioosobowej z napędem na cztery koła Tayron może holować przyczepy o masie do 2,5 tony.

Już w bazowej odmianie – Life – Tayron ma dziewięć poduszek powietrznych, trójstrefową automatyczną klimatyzację, oświetlenie ambientowe w 10 kolorach do wyboru, wielofunkcyjny system personalizacji wrażeń z jazdy, system infotainment z ekranem o przekątnej 32 cm z bezprzewodowym podłączeniem smartfonów z Apple CarPlay i Android Auto, cyfrowe wskaźniki, reflektory LED z automatycznym sterowaniem światłami drogowymi Light Assist, podświetlane logo Volkswagena z przodu i z tyłu, tylne światła LED 3D, rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach, a także 17-calowe felgi aluminiowe.

Standardowe systemy asystujące w Tayronie Life obejmują adaptacyjny tempomat ACC, funkcję hamowania przed nadjeżdżającym pojazdem podczas skręcania, system zmiany pasa ruchu Side Assist, system utrzymywania pasa ruchu Lane Assist, system automatycznego hamowania awaryjnego z monitorowaniem pieszych i rowerzystów Front Assist, Park Assist Plus, kamerę cofania, rozpoznawanie znaków drogowych oraz nowy system ostrzegania podczas wysiadania. Jako rozszerzenie systemu zmiany pasa ruchu, ten ostatni może uniemożliwić otwarcie jednych z drzwi, jeśli inny użytkownik drogi zbliża się od tyłu.

Tayron w wersjach Elegance i R-Line będzie wyposażony ponadto w fotele z funkcją masażu, a Elegance także w dźwiękoszczelne szyby. Z kolei wyróżnikiem Tayrona R-Line będzie adaptacyjne zawieszenie DCC Pro. Na liście opcji znajdą się m.in. adaptacyjne zawieszenie DCC Pro (standard w wersji R-Line), reflektory IQ.Light HD LED Matrix, system Travel Assist, asystent głosowy IDA, uchylny i przesuwany panoramiczny szyberdach, system audio Harman-Kardon ze wzmacniaczem o mocy 700 W oraz skórzana tapicerka z elektrycznie regulowanymi fotelami z funkcją masażu i wentylacji.

Początkowo do sprzedaży trafią auta z czterema silnikami: 1.5 eTSI o mocy 150 KM, 2.0 TDI o mocy 193 KM w wersji 4MOTION oraz hybrydowymi plug-in o mocy 204 i 272 KM, które – dzięki akumulatorowi o pojemności netto 19,7 kWh – będą w stanie pokonać ponad 100 km na napędzie elektrycznym. Nieco później ofertę uzupełnią jednostki 2.0 TDI 150 KM oraz 2.0 TSI 204 i 265 KM. Odmiany z najmocniejszymi jednostkami: 2.0 TDI 193 KM, 2.0 TSI 204 i 265 KM będą wyposażone standardowo w napęd na cztery koła 4MOTION. Podobnie jak we wprowadzonych na rynek wcześniej Tiguanie i Passacie także Tayron będzie standardowo wyposażony w automatyczną skrzynię biegów DSG, a przekładnia manualna nie będzie w ogóle dostępna.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS