chceauto.pl
x

Volkswagen Passat CC 2.0 TDI 2009

Oceny użytkowników2.3333/5. Głosy: 3
Ocena: 2.33/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC I 2.0 TDI 140 KM

2009, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 27 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny2.33/5. Głosy: 3
Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC I 2.0 TDI 170 KM

2009, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 28 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybierać
Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC I 2.0 TDI 140 KM

2009, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 29 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybierać
Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC I 2.0 TDI 170 KM

2009, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 30 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC I 2.0 TDI 170 KM

2009, sedan
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 31 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

Passat typoszeregu B6 dostępny jest w ofercie Volkswagena od 2005 roku. W 2008 roku samochód poddano niewielkiemu liftingowi. Wtedy również ofertę niemieckiej marki uzupełnił czteroosobowy model z nadwoziem typu coupe nazwany Passat CC.  Największą zaletą auta jest oryginalna, sportowa linia (szyby pozbawione ramek) jest przestronne acz rejestrowane na cztery osoby (i skrzypiące) wnętrze, oraz duży bagażnik.

Najczęściej samochód trapią usterki instalacji elektrycznej. Komputer zgłasza różnego rodzaju błędy, figle płata oświetlenie (np. kierunkowskazy w lusterkach, przetwornice ksenonów), czasami pojawiają się usterki czujników deszczu, centralnych zamków, elektrycznie sterowanych szyb i - co bardziej niepokojące - immobilisera. 

Nowy, dwulitrowy silnik Diesla TDI zraził do siebie wielu nabywców. W początkowym okresie produkcji cierpiał z powodu pękających głowic i awarii pomp olejowych. Do typowych usterek jednostek wysokoprężnych zaliczyć też można problemy z przepływomierzem, dwumasowym kołem zamachowym, czy filtrem cząstek stałych. W przypadku tego typu silników uważać należy również na jakoś paliwa - wbrew obiegowej opinii pompowtryskiwacze nie są wcale mniej wrażliwe na tym punkcie niż układ Common Rail. Pompowtryskiwacze co 50-70 tys. km wymagają czyszczenia, w przeciwnym razie może nas spotkać niemiła niespodzianka i auto zatrzyma się gdzieś na trasie. Wprawdzie większość z wymienionych usterek dotyczy głownie aut z pierwszego roku produkcji, ale Passat B6 z pewnością nie jest już samochodem, któremu można bezgranicznie ufać. Usunięcie nawet błahej usterki może nas kosztować sporo pieniędzy i nerwów. Z diagnozowaniem „elektryki” czasami nie radzą sobie nawet autoryzowane stacje obsługi.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS