chceauto.pl
x

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2013
Średnia cena
49 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1515 kg
Ładowność
540 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
210 KM
0-100 km/h
7.3 s.
V max
242 km/h
Zasięg
700 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
66 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/45 R17
235/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
532 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KMVolkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM

Passat typoszeregu B6 dostępny jest w ofercie Volkswagena od 2005 roku. W 2008 roku samochód poddano niewielkiemu liftingowi. Wtedy również ofertę niemieckiej marki uzupełnił czteroosobowy model z nadwoziem typu coupe nazwany Passat CC.  Największą zaletą auta jest oryginalna, sportowa linia (szyby pozbawione ramek) jest przestronne acz rejestrowane na cztery osoby (i skrzypiące) wnętrze, oraz duży bagażnik.

Najczęściej samochód trapią usterki instalacji elektrycznej. Komputer zgłasza różnego rodzaju błędy, figle płata oświetlenie (np. kierunkowskazy w lusterkach, przetwornice ksenonów), czasami pojawiają się usterki czujników deszczu, centralnych zamków, elektrycznie sterowanych szyb i - co bardziej niepokojące - immobilisera. 

Nowy, dwulitrowy silnik Diesla TDI zraził do siebie wielu nabywców. W początkowym okresie produkcji cierpiał z powodu pękających głowic i awarii pomp olejowych. Do typowych usterek jednostek wysokoprężnych zaliczyć też można problemy z przepływomierzem, dwumasowym kołem zamachowym, czy filtrem cząstek stałych. W przypadku tego typu silników uważać należy również na jakoś paliwa - wbrew obiegowej opinii pompowtryskiwacze nie są wcale mniej wrażliwe na tym punkcie niż układ Common Rail. Pompowtryskiwacze co 50-70 tys. km wymagają czyszczenia, w przeciwnym razie może nas spotkać niemiła niespodzianka i auto zatrzyma się gdzieś na trasie. Wprawdzie większość z wymienionych usterek dotyczy głownie aut z pierwszego roku produkcji, ale Passat B6 z pewnością nie jest już samochodem, któremu można bezgranicznie ufać. Usunięcie nawet błahej usterki może nas kosztować sporo pieniędzy i nerwów. Z diagnozowaniem „elektryki” czasami nie radzą sobie nawet autoryzowane stacje obsługi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-11-10

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Raport TUV 2014. Znamy zwycięzców2013-12-07

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

2.0 TSI 210 KM benzyna2013sedanręcznaprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Insignia

Opel Insignia

2.0 220 KM benzyna2013sedanręcznaprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A4

Audi A4

2.0 TFSI 211 KM benzyna2013sedanręczna4x4
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Exeo

Seat Exeo

2.0 TSI 211 KM benzyna2013sedanręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 EcoBoost 203 KM benzyna2013sedanręcznaprzedni
cena średnia 41 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Passat CC I FL 2.0 TFSI 210 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS