chceauto.pl
x

Volkswagen Multivan 2.0 TDI 2015

Dostępne samochody

zdjęcia wkrótce

Volkswagen Multivan T5 2.0 TDI 84 KM

2015, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 60 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Multivan T5 2.0 TDI 102 KM

2015, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 65 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Multivan T6 2.0 TDI 102 KM

2015, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Multivan T5 2.0 TDI 114 KM

2015, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 82 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Multivan T6 2.0 TDI 150 KM

2015, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 50 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

T5 (2003-2015)

Podobnie jak poprzednik, również model T5 może mieć wiele twarzy. Wprowadzony na rynek w 2003 roku pojazd nie cieszy się jednak aż tak dobrą opinią, na jaką zapracował sobie T4.

Na polskich drogach szybko zużywa się zawieszenie (niestety, dotyczy to również amortyzatorów czy łożysk kół). W egzemplarzach wyposażonych w napęd na cztery koła czasami dochodzi do usterek łożysk wału napędowego.

Krytyczne głosy czasami dotyczą również skrzyń biegów i tarczy sprzęgła, chociaż do awarii tego ostatniego zazwyczaj przyczyniają się sami użytkownicy

T6 (2015-2022)

W kwietniu 2015 oku Volkswagen zaprezentował nową generację Multivana - model T6.

Model szóstej generacji można rozpoznać przede wszystkim po całkowicie zmienionej przedniej części nadwozia. Nowe są m.in. zderzak, osłona chłodnicy czy reflektory (opcjonalnie LED). W oczy rzucają się też niżej osadzone lusterka zewnętrzne i umieszczone w przetłoczeniu karoserii boczne kierunkowskazy.

Tak jak w poprzednich modelach, tak i w nowym modelu T o funkcjonalności wnętrza świadczą liczne półki i schowki oraz bardzo dobra widoczność z wnętrza kabiny. Zależnie od modelu, można zamówić (jako wyposażenie dodatkowe) elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera z przodu. Liczba schowków i półek zależy od modelu i liczby foteli we wnętrzu auta. Przewidziano dwa rodzaje tablicy rozdzielczej – z otwartymi lub z zamykanymi schowkami oraz z dwoma rodzajami środkowej konsoli.

Na rynkach, na których obowiązuje norma Euro 6, Transporter oferowany jest z zupełnie nowymi silnikami TDI, które opracowano specjalnie pod kątem surowych wymogów stawianych samochodom użytkowym. Montowany poprzecznie do osi pojazdu i nachylony ku przodowi o 8 stopni silnik TDI (1968 cm3) jest dostępny w wersjach o mocy: 84 KM, 102 KM, 150 KM oraz 204 KM.

Czterocylindrowa, benzynowa jednostka napędowa także ma pojemność 2,0 l i osiąga moc 150 KM bądź 204 KM. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od 1500 obr./min. i ma wartość 280 lub 350 Nm. Tak jak silniki TDI, również TSI są wyposażane w system start-stop.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS