chceauto.pl
x

Volkswagen Caddy 1.5 TSI 2023

Dostępne samochody

Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy IV 1.5 TSI 114 KM

2023, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 126 000,00 zł
Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy IV California 1.5 TSI 114 KM

2023, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 132 000,00 zł
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Caddy IV Maxi 1.5 TSI 114 KM

2023, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 133 000,00 zł
Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy IV 1.5 TSI 114 KM

2023, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 136 000,00 zł
Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy IV California 1.5 TSI 114 KM

2023, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 144 000,00 zł
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Caddy IV Maxi 1.5 TSI 114 KM

2023, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 144 000,00 zł
Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy IV 1.5 TSI 114 KM

2023, dostawczy
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 111 000,00 zł
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Caddy IV Maxi 1.5 TSI 114 KM

2023, dostawczy
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 114 000,00 zł
Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy IV 1.5 TSI 114 KM

2023, dostawczy
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 123 000,00 zł
zdjęcia wkrótce

Volkswagen Caddy IV Maxi 1.5 TSI 114 KM

2023, dostawczy
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 127 000,00 zł

Kilka słów o modelu

Historia Volkswagena Caddy rozpoczęła się w 1980 roku, gdy niemiecki koncern zaprezentował pickupa zbudowanego na bazie Golfa I. Auto przetrwało w europejskiej produkcji aż do 1992 roku.

W latach 1997-2003 w fabryce Seata w Martorell produkowano Caddy drugiej generacji, samochód ten oparty był na Volkswagenie Polo. Wreszcie w 2003 roku zadebiutowała trzecia generacja.

Jest to samochód użytkowy, który z powodzeniem pełni może również rolę pojazdu osobowego. Auto produkowane jest w polskiej fabryce Volkswagena w Poznaniu w oparciu o płytę podłogową Golfa V. Wersja osobowa nazywa się Caddy Life. W 2007 pojawiło się Caddy Maxi, które ma zwiększony rozstaw osi oraz długość całkowitą (o 47 cm).

Samochodu nie można uznać za wzór niezawodności. Auto trapią awarie elektroniki (błędy komputera, częste przepalanie się żarówek). Silniki wysokoprężne TDI często borykają się z awaryjnym kołem dwumasowym i zużywającymi się turbosprężarkami. Zdarzają się silniki zużywające olej, a także awarie układu klimatyzacji. Niektóre egzemplarze mają też problemy ze rdzą.

Przednie zawieszenie Caddy jest wspólne z Golfem V. Oryginalne części zamienne są drogie, na szczęście zamienniki są powszechnie dostępne. Natomiast tylne zawieszenie to... podobnie jak w Polonezie, resory piórowe. To dobre rozwiązanie dla osób, które za pomocą Caddy wożą towary, niestety wersja osobowa cierpi przez to na komforcie.

Caddy oferowane jest z szeroką gamą silników, zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych. Silniki benzynowe nieźle znoszą LPG, natomiast optymalnym połączeniem osiągów i zużycia paliwa będzie silnik o pojemności 1.6.

Wybór diesli jest szeroki i obejmuje jednostki bez turbosprężarki (2.0 SDI) przez sprawdzone 1.9 TDI aż po 2.0 TDI. 
Na rynku najłatwiej o importowane, poliftingowe furgony z silnikami 2.0 SDI. Caddy Life na rynku wtórnym to znacznie rzadsza oferta.

Wyposażenie jest bardzo zróżnicowane. Najuboższe wersje dostawcze nie posiadają nawet wskaźnika temperatury i zamykanego schowka. Wersje osobowe są wyposażone znacznie lepiej, m.in. w klimatyzację.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS