chceauto.pl
x

Toyota Yaris III FL2 1.0 VVT-i 69 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
42 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
950 kg
Ładowność
500 kg

OSIĄGI

Moc
69 KM
0-100 km/h
15.3 s.
V max
155 km/h
Zasięg
700 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Zbiornik paliwa
42 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
175/70 R14
175/65 R15

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
286 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
7.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
19 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
16.8 s.
Prędkość maksymalna
141 km/h

Toyota Yaris III FL2 1.0 VVT-i 69 KM

Toyota Yaris

Yaris to następca słynącej z legendarnej niezawodności miejskiej Toyoty Starlet. Projektując następcę Japończycy przywiązywali większą uwagę do potrzeb damskiej klienteli - zadbano o to, by nadwozie przypadło do gustu paniom a wysoka pozycja za kierownicą ułatwiała manewrowanie. W stosunku do Starleta zdecydowanie poprawił się też poziom bezpieczeństwa.

Yaris należy do pojazdów, które na rynku wtórnym są bardzo cenione. Starsze roczniki, zwłaszcza te pochodzące z polskich salonów, charakteryzowały się jednak ubogim wyposażeniem. Wielu egzemplarzom brakuje np. wspomagania kierownicy czy klimatyzacji. Niezależnie od generacji, samochód wciąż uznawany jest za wzór trwałości.

Toyota Yaris III FL2

Toyota Yaris III generacji debiutowała w Europie podczas salonu we Frankfurcie w 2011 roku. Wkrótce potem auto trafiło do salonów.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu zaprezentowano wersję po liftingu. Dzięki zmienionym kształtom pasa przedniego samochód upodobnił się do nowego Aygo - auto otrzymało m.in przeprojektowane zderzaki (przedni z ogromnym, trapezoidalnym wlotem powietrza), nowe reflektory i ledowe światła do jazdy dziennej. Całości zmian w aparycji dopełniają nowe wzory 15 i 16-calowych felg ze stopów lekkich.

W przypadku wnętrza mówić można o prawdziwej rewolucji. Samochód zyskał zupełnie nową deskę rozdzielczą - na szczycie konsoli środkowej pojawił się centralny wyświetlacz sterujący o przekątnej 7 cali. Oprócz tego w kabinie znajdziemy wyższej jakości materiały wykończeniowe (miękkie plastiki), chromowane ozdobne wstawki i nowe wzory tapicerek.

Inżynierowie Toyoty zdecydowali się też na kilka zmian w konstrukcji pojazdu. Dzięki dodatkowym wzmocnieniom samochód może się teraz pochwalić wyższą sztywnością nadwozia. Oprócz tego zastosowano też nowe amortyzatory i przeprojektowano zawieszenie osi tylnej.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-01-24

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

To koniec Toyoty Yaris z silnikiem 1.0. Ceny pójdą w górę2023-08-08Toyota Yaris po liftingu. Polskie, wyższe ceny2023-07-03Toyota Yaris Van. "Ciężarówka" dla firm2023-06-25Toyota Yaris po liftingu2023-06-06Toyota Yaris Hybrid zwycięzcą testu ADAC2022-02-01Toyota Yaris IV. Polskie ceny2020-04-07

Toyota Yaris III FL2 1.0 VVT-i 69 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS