chceauto.pl
x

Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KM

Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2004
Średnia cena
19 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1794 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
143 KM
0-100 km/h
7.9 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
36 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
350 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
22000 km czyli po 15 miesiącach
Zużycie paliwa
9 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
22 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.7 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KMToyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KMToyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KMToyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KM

Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KM

Toyota Celica

Toyota Celica to jedna z lepszych propozycji dla szukającego niedrogiego samochodu o sportowym zacięciu. Auto spokrewnione jest z innymi popularnymi Toyotami, co nie tylko zapewnia wysoką trwałość, ale też minimalizuje koszty obsługi. Od końca lat osiemdziesiątych Celica oferowana jest jako dwudrzwiowe coupe z napędem na przednie koła (rzadko 4x4) co sprawia, że samochód jest też łatwy w prowadzeniu. Niezależnie od generacji, każdy model cieszy się dobrą opinią. Problemem będzie jednak znalezienie bezwypadkowego egzemplarza.

Toyota Celica VII

Ostatnia generacja modelu Celica - siódma z kolei - weszła do sprzedaży w 1999 roku i przetrwała w ofercie japońskiego producenta do roku 2006. Samochód mocno różnił się od swojego poprzednika, chociaż filozofia modelu pozostała bez zmian. Chodziło o niewielkie, szybkie i niezawodne coupe za rozsądną cenę. Trzeba przyznać, że inżynierowie Toyoty wywiązali się z tych założeń, tego samego nie można jednak powiedzieć o marketingowcach - cena nowego auta w Polsce sprawiała, że rzadko kiedy można je spotkać na ulicy. Pierwsze roczniki - podobnie jak inne toyotowskie silniki ze zmiennymi fazami rozrządu - miały duże problemy z nadmiernym zużyciem oleju silnikowego. Poza tym auto cieszy się opinią niezawodnego. Niekiedy figle płata jedynie „wariująca” elektronika.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-10

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

45 lat Toyoty Celica2015-07-16

Toyota Celica VII 1.8 VVT-i 143 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.