chceauto.pl
x

Tesla Model 3 2024

Dostępne silniki

elektryczny

60 kWh 78 kWh
Tesla model 3 to elektryczny konkurent europejskich aut segmentu D. Nadwozie mierzy 4694 m długości, 1849 mm szerokości i 1443 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi 2875 mm. To więcej, niż np. w BMW serii 3. Podstawowy model waży 1610 kg. 53 proc. tej masy przypada na koła tylnej osi, 47 proc. – na przedniej. Standardowe modele występują konfiguracji RWD. Za dopłatą klienci mogą otrzymać napęd na 4x4. Z uwagi na rozbudowany zestaw baterii samochód wyposażono w dwa bagażniki (po jednym z przodu i z tyłu), o łącznej pojemności 425 l.

Do wyboru są dwie odmiany różniące się osiągami i zasięgiem. Podstawowa, za 35 tys. dolarów, osiąga 100 km/h w 5,6 s i na jednym ładowaniu przejechać może do 220 mil (ok 355 km). W cennikach znalazł się też model Tesla 3 Long Range wyceniony na 44 tys. dolarów. Auto ma większe akumulatory i może pochwalić się lepszymi osiągami. Setka pojawia się na liczniku w 5,1 s od startu. Zasięg wynosi 310 mil, czyli niemal 500 km.

Standardowe wyposażenie obejmuje dwustrefową klimatyzację, system sterowania głosowego i bezkluczykowego dostępu (może być zintegrowany ze smartfonem). Na szczycie deski rozdzielczej umieszczono ogromny, służący do sterowania wszystkimi systemami pojazdu, tablet o przekątnej 15,4 cala! Za dopłatą w wysokości 5 tys. dolarów otrzymać można auto z pakietem "Premium". W takie wersji otrzymujemy m.in. panoramiczne okno dachowe, drewnopodobne okleiny deski rozdzielcze, regulowane elektrycznie przednie fotele (w 12 kierunkach), rozbudowany system nagłośnienia (12 głośników), a nawet podgrzewaną kanapę tylną.

Wszystkie egzemplarze wyposażone będą w komplet czujników niezbędnych do autonomicznej jazdy: 8 kamer, 12 czujników ultradźwiękowych i radar przedni. Aktywacja systemu (dopłata 3 tys. dolarów) wymaga jednak instalacji dodatkowego oprogramowania i możliwa jest wyłącznie na wybranych rynkach (uwarunkowania prawne dotyczące autonomicznych pojazdów).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS