chceauto.pl
x

Subaru Impreza 2020

Oceny użytkowników4.6667/5. Głosy: 3
Ocena: 4.67/5
Głosy: 3.

Dostępne silniki

hybryda

2.0 i-S e-Boxer

GT (2017-2020)

Piąta generacja Subaru Imprezy w specyfikacji na rynki Starego Kontynentu zadebiutowała we wrześniu 2017 roku.
Przypominamy, że samochód oferowany jest na rodzimym rynku od roku 2016. W lipcu 2017 firma zaprezentowała odmianę przygotowaną pod kątem klientów z USA.
W Europie kupić można wyłącznie pięciodrzwiowego hatchbacka. W ofercie jest skromne pięć kolorów. Dwie „perły”(biały i czerwony) i trzy „metaliki” (srebrny, niebieski i szary).

Co ciekawe, producent nie przewiduje montowania wysokoprężnych jednostek napędowych. Do wyboru są dwa, zbudowane w układzie boxer, silniki benzynowe: 1,6 l i 2,0 l. Słabszy motor ma wtrysk pośredni i rozwija moc 114 KM (przy 6200 obr./min.). Jednostka osiąga też maksymalny moment obrotowy 150 Nm (przy 3600 obr./min.).

Drugi z silników ma pojemność 2,0 l i bezpośredni wtrysk paliwa. Dzięki temu osiąga 156 KM (6000 obr./min.) i 196 Nm (4000 obr./min). Co ciekawe, napęd 4x4 Subaru’s Symmetrical All-wheel Drive, oferowany jest wyłącznie w mocniejszej odmianie! Podstawowa Impreza z silnikiem 1,6 l napędzana jest wyłącznie na przednie koła! Niezależnie od wersji standardem jest za to bezstopniowa przekładnia CVT.

Auto zachęcać ma kupujących bogatym wyposażeniem zwłaszcza z zakresu bezpieczeństwa. Lista obejmuje m.in. rozbudowany system Subaru EyeSight, w ramach którego otrzymujemy chociażby aktywny tempomat z funkcją awaryjnego hamowania czy układ trzymywania pasa ruchu. Bez żadnych dopłat otrzymamy też asystenta opuszczania miejsca postojowego tyłem SRVD, który wykrywa i ostrzega kierowcę przed niewidocznymi obiektami nadjeżdżającymi z boków pojazdu.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS