chceauto.pl
x

SsangYong Korando II 3.2 220 KM

SsangYong Korando II 3.2 220 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2000
Średnia cena
8 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
3199 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
220 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
170 km/h

KOSZTY

Spalanie
12.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
84 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
15.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.2 s.
Prędkość maksymalna
155 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

SsangYong Korando II 3.2 220 KM - GALERIA ZDJĘĆ

SsangYong Korando II 3.2 220 KMSsangYong Korando II 3.2 220 KMSsangYong Korando II 3.2 220 KMSsangYong Korando II 3.2 220 KMSsangYong Korando II 3.2 220 KMSsangYong Korando II 3.2 220 KM

SsangYong Korando II 3.2 220 KM

SsangYong Korando

SsangYong Korando to niewielki SUV, który debiutował w 1983 roku. Pierwsza generacja tego modelu stanowiła klon Jeepa CJ-7 i pojawiła się w Europie w 1988 roku. Produkcję zakończono w 1996 roku.

W tym samym roku zadebiutowała II generacja tego modelu. Samochód napędzany był m.in. produkowanymi na licencji Mercedesa silnikami wysokoprężnymi. W latach 1999-2001, gdy SsangYong należał (chwilowo) do Daewoo, model ten sprzedawano jako Daewoo Korando.

W 2001 roku pojawiło się Korando III generacji. Tak naprawdę obie generacje były mocno spokrewnione (jako auta III generacji sprzedawano Korando II generacji po liftingu). Ostatnie samochody o tej nazwie opuściły koreańskie fabryki w 2006 roku.

Po kilku latach przerwy Korando powróciło na rynek w 2010 roku, gdy pokazano III generację. W 2013 aut poddano modernizacji.

W 2019 roku na salonie w Genewie zadebiutowało Korando IV.


SsangYong Korando II

Wiele osób kojarzy ten model z pierwszą generacją Korando, nie zdając sobie sprawy, że auto o tej nazwie - bazujące na rozwiązaniach konstrukcyjnych Jeepa CJ - produkowana była w Korei od 1983 roku. Korando II, przez krótki okres, powstawało m.in. w fabryce na Żeraniu. Mimo zaokrąglonego nadwozia nie jest to suv, lecz terenówka "z krwi i kości". Auto bazuje na ramie, w zawieszeniu znajdziemy dwa sztywne mosty, standardowe wyposażenie to dołączany napęd przedniej osi (4x4) i reduktor. Do napędu auta stosowano silniki bazujące na licencji Mercedesa. Obecnie zakup Korando nie wymagającego natychmiastowego remontu blacharskiego graniczy z cudem. Podobnie, jak np. w Suzuki Samurai/Jimny największą bolączką modelu jest dramatycznie słabe zabezpieczenie antykorozyjne. Rzy zakupie zwróćmy uwagę na stan ramy (zwłaszcza z tyłu) i czytelność wybitych na niej numerów!
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-28

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    SsangYong Korando nowej generacji2019-03-17SsangYong Korando po liftingu2017-03-09SsangYong Korando po liftingu. Oto ceny2012-07-06SsangYong Korando e-Motion. Polskie ceny2022-02-28Jedna z najtańszych terenówek2011-05-15SsangYong Korando e-Motion2021-12-13

    SsangYong Korando II 3.2 220 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mitsubishi Pajero

    Mitsubishi Pajero

    3.5 GDI 202 KM benzyna2000SUVautomat4x4
    cena średnia 19 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz M-klasa

    Mercedes M-klasa

    320 218 KM benzyna2000SUVautomat4x4
    cena średnia 15 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Lexus RX

    Lexus RX

    300 201 KM benzyna2000SUVautomatprzedni
    cena średnia 18 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Nissan Pathfinder

    Nissan Pathfinder

    3.5 220 KM benzyna2000SUVautomat4x4
    cena średnia 20 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Ford Explorer

    Ford Explorer

    4.0 204 KM benzyna2000SUVautomat4x4
    cena średnia 11 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Land Rover Range Rover

    Land Rover Range Rover

    4.6 V8 225 KM benzyna2000SUVautomat4x4
    cena średnia 22 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    SsangYong Korando II 3.2 220 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS