chceauto.pl
x

SsangYong Korando 2.2 2019

Oceny użytkowników3.0000/5. Głosy: 13
Ocena: 3/5
Głosy: 13.

Dostępne samochody

SsangYong Korando

SsangYong Korando III FL3 2.2 178 KM

2019, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 56 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny3.00/5. Głosy: 13
SsangYong Korando

SsangYong Korando III FL3 2.2 178 KM

2019, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 64 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
SsangYong Korando

SsangYong Korando III FL3 2.2 178 KM

2019, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 68 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
SsangYong Korando

SsangYong Korando III FL3 2.2 178 KM

2019, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 71 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

III (2010-2019)

Trzecia generacja SsangYonga Korado zaprezentowana została w końcu 2010 roku. W przeciwieństwie do poprzedników auto zerwało z wizerunkiem surowej terenówki stając się – zdecydowanie bardziej cywilizowanym – suvem.

Budową modelu zajmują się dwie fabryki marki – w Korei i Rosji. W 2013 roku auto poddane zostało kuracji odmładzającej. Oprócz drobnych zmian w wyglądzie wzbogacono również listę wyposażenia standardowego.

Samochód oferowany jest wyłącznie jako 5-drzwiowy suv. W ofercie jest jeden silnik benzynowy i dwa – stosunkowo niewysilone – diesle bazujące na rozwiązaniach konstrukcyjnych Mercedesa. Niewielka podaż sprawia, że w przypadku tego modelu trudno wskazać typowe dolegliwości. Doświadczenia z poprzednimi generacjami każą jednak dokładnie przyjrzeć się zabezpieczeniu antykorozyjnemu i – jeśli chcemy cieszyć się autem dłużej – zainwestować w solidną konserwację podwozia!

IV (2019-2023)

SsangYong Korando czwartej generacji zadebiutowało na salonie genewskim w 2019 roku. Samochód opracowano na bazie koncepcyjnego SsangYonga SIV-2, po raz pierwszy pokazanego trzy lata wcześniej, również w Genewie.

SsangYong Korando to kompaktowy SUV. Nowa generacja jest dłuższa i szersza niż produkowany od 2010 roku poprzednik, ma też większy rozstaw osi. Nowe Korando ma 445 cm długości, 187 cm szerokości i 162 cm wysokości, a rozstaw osi został wydłużony do 267,5 cm. Przestrzeń bagażowa to 551 litrów, po złożeniu tylnej kanapy rośnie do 1248 litrów.

Samochód może być wyposażony w jeden z dwóch silników: zupełnie nowy 1,5-litrowy silnik benzynowy GDI-turbo lub 1,6-litrowy silnik wysokoprężny. W przyszłości planowany jest także model o napędzie wyłącznie elektrycznym.

Silnik benzynowy GDI-turbo ma pojemność 1 497 cm3 i zapewnia moc maksymalną 163 KM przy 5500 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy 280 Nm między 1500 a 4500 obr/min.

[image30413]Jednostka wysokoprężna ma pojemność 1 597 cm3, zapewnia moc maksymalną 136 KM przy 4000 obr/min oraz maksymalny moment obrotowy 324 Nm przy 1500 obr/min dla modelu z automatyczną skrzynią biegów.

Oba silniki mogą być wyposażone w automatyczny system start/stop dla modeli z napędem na dwa koła oraz 6-biegowe skrzynie biegów: manualną i automatyczną AISIN.

Asystent wspierania kierowcy oraz systemy bezpieczeństwa zastosowane w Korando zawierają zaawansowany system hamowania awaryjnego (AEBS) wspierany przez kamerę oraz radar, asystenta jazdy w pasie ruchu, alarm informujący o pojeździe z przodu, alarmy informujące o bezpiecznym dystansie oraz o nieuwadze kierowcy, inteligentny adaptacyjny tempomat oraz asystenta świateł drogowych.

Samochód wyposażony jest także w wykrywanie martwego pola, asystenta jazdy w pasie ruchu oraz alarm informujący o prostopadłym ruchu z tyłu z automatyczną aktywacją hamulców zintegrowaną z wszystkimi tymi trzema systemami, a także dwa ekrany - jeden dotykowy na konsoli środkowej oraz drugi, zastępujący tradycyjne zegary.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS