chceauto.pl
x

Seat Ateca 2.0 TDI 2020

Dostępne samochody

Seat Ateca

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 80 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Seat Ateca

Seat Ateca I FL 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 91 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Seat Ateca

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 87 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Seat Ateca

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 98 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Seat Ateca

Seat Ateca I FL 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 96 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Seat Ateca

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 95 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Seat Ateca

Seat Ateca I FL 2.0 TDI 150 KM

2020, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 106 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

Seat Ateca to kompaktowy pojazd oparty na dobrze znanej, modularnej płycie podłogowej Volkswagena - MQB. Jej zastosowanie oznacza, że samochód standardowo posiada napęd na koła przednie, ale w droższych wersjach i z mocniejszymi silniami dostępny jest napęd wszystkich kół. Samochód ma 4,36 m długości, pojemność bagażnika wynosi 510 litrów, w przypadku aut z napędem wszystkich kół spada o 52 litry. Klienci mają do wyboru szeroką gamą jednostek napędowych o mocach od 115 do 190 KM, przy czym wszystkie posiadają doładowanie. Oferta silników Diesla zaczyna się jednostką 1.6 TDI o mocy 115 KM, alternatywnie można wybrać silnik 2.0 TDI o mocy 150 lub 190 KM. Średnie zużycie paliwa tych silników ma wynosić od 4,3 do 5 l/100, co oznacza, że koncern Volkswagena bardzo powoli uczy się na błędach... Oferta silników benzynowych obejmuje trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI o mocy 115 oraz silnik 1.4 TSI o mocy 150 KM z technologią dezaktywacji cylindrów (system ACT). Zużycie paliwa przez te silniki to znów absurdalne 5,3 i 6,2 l/100 km. Jak już wspomnieliśmy, moment obrotowy może trafiać na dwa lub cztery koła (system Haldex). Przekazywany jest za pośrednictwem manualnej lub opcjonalnie zautomatyzowanej, dwusprzęgłowej (DSG) skrzyni biegów. Wnętrze zaprojektowano w sposób typowy dla samochodów sportowych (a taką rolę w koncernie Volkswagena ma pełnić Seat), a więc wokół kierowcy. Wyposażenie opcjonalne stanowi system Drive Mode Select, który m.in zmienia mapę wtryskową silnika. W ofercie nie może zabraknąć również systemu infotainment z ekranem dotykowym o przekątnej 8 cali. Dostępny jest również cały szereg systemów - asystentów kierowcy, jak układ monitorowania martwego kąta, adaptacyjny tempomat, czy system rozpoznawania znaków. Uwagę zwraca układ Traffic Jam Assist, który w korkach, w których co chwilę dochodzi do zatrzymania, całkowicie przejmuje prowadzenie (hamowanie, przyśpieszanie ale również kierowanie). Natomiast przy wyższych prędkościach (do 60 km/h) system potrafi wspierać kierowcę w zakresie utrzymywania pasa ruchu i hamowania.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS