chceauto.pl
x

Seat Alhambra 2.0 TDI 2013

Oceny użytkowników3.6667/5. Głosy: 3
Ocena: 3.67/5
Głosy: 3.

Dostępne samochody

Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 140 KM

2013, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 41 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny5.00/5. Głosy: 2
Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 170 KM

2013, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 45 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 177 KM

2013, VAN
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 47 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 140 KM

2013, VAN
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 140 KM

2013, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 44 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny1.00/5. Głosy: 1
Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 170 KM

2013, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 48 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Seat Alhambra

Seat Alhambra II 2.0 TDI 177 KM

2013, VAN
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 50 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

II (2010-2017)

II generacja Seata Alhambry zaprojektowana została od podstaw. Tak, jak w przypadku poprzednika, samochód jest bliźniakiem produkowanego przez Volkswagena modelu Sharan. W zależności od wersji Alhambrą podróżować może pięć lub siedem osób. Na tle poprzedniej generacji samochód wyróżnia się m.in przesuwanymi tylnymi drzwiami. Z rozwagą należy podchodzić do benzynowych jednostek napędowych. Silniki z rodziny TSI cierpią z powodu wyciągających się łańcuchów rozrządu. Pierwszym objawem problemów jest głośna praca przypominająca nieco odgłos jednostki wysokoprężnej (zwłaszcza na wolnych obrotach). Wszystkie silniki mają bezpośredni wtrysk paliwa - oznacza to, że inwestycja w instalację gazową okazuje się być nieopłacalna (bardzo duży koszt przeróbki).

W 2015 roku Alhambrę poddano kuracji odmładzającej. Zmodernizowany model poznamy po nowych reflektorach przednich wykonanych w standardzie LED. Styliści zdecydowali się również przemodelować kształt osłony chłodnicy, w ofercie pojawiły się nowe wzory obręczy ze stopów lekkich. W kabinie inne są m.in. kierownica i – delikatnie zmodernizowana – konsola środkowa. Zadbano też o dodatkowe, chromowane elementy dekoracyjne. Podróż umilać może unowocześniony zestaw multimedialny Easy Connect z funkcją MirrorLing (dublowania ekranu smartfona na ekranie dotykowego wyświetlacza w pojeździe).

Standardem jest pokolizyjny hamulec. Na liście opcji pojawił się adaptacyjny tempomat z systemem awaryjnego hamowania i system ostrzegania o pojazdach znajdujących się w tzw. martwym polu. Zupełną nowością jest - oferowany za dopłatą - system adaptacyjnego zawieszenia DCC.

Paleta jednostek napędowych została gruntownie zmodernizowana. Producent chwali się, że w przypadku turbodoładowanych silników z bezpośrednim wtryskiem udało się ograniczyć apetyt na paliwo o 15 proc. W cennikach pojawiły się 2,0 l TDI oferowane w trzech wariantach mocy: 115 KM, 150 KM i 184 KM. Ofertę uzupełniły dwa silniki benzynowe TSI o mocy 150 KM lub 220 KM.

Nie licząc podstawowej wersji z silnikiem wyspkoprężnym, wszystkie pozostałe silniki mogą być zamawiane z dwusprzęgłową przekładnią DSG. Wysokoprężny 2,0 l TDI o mocy 150 KM może też występować z napędem 4x4.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS