chceauto.pl
x

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KM

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1999
Średnia cena
5 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
10 s.
V max
213 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
61 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
E
Bagażnik
497 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
11.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
36 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11 s.
Prędkość maksymalna
194 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 605 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 605 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 605 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 605 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 605 2.0 Turbo 150 KMPeugeot 605 2.0 Turbo 150 KM

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KM

Model 605 zadebiutował w 1989 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. Auto miało być bezpośrednią konkurencją dla dużych limuzyn klasy premium, zdominowanej przez konstrukcje Niemieckie i Japońskie (Lexus). Samochód zbudowano na płycie podłogowej, w oparciu o którą powstał również flagowy model Citroena - XM. 605 po licznych modernizacjach (1993, 1995 rok) przetrwał w produkcji aż do roku 2000. Auto nie zdobyło jednak zbyt wielkiej popularności, głównie z uwagi na nie najlepszą jakość pierwszych egzemplarzy. 
Samochody nie grzeszą bezawaryjnością, ale ich utrzymanie nie rujnuje przeważnie domowego budżetu. Dużo kłopotów sprawić może instalacja elektryczna. Często psują się różnego rodzaju przekaźniki, moduły zapłonowe i cewki. Na szczęście części bez problemu znajdziemy w internecie, a ich ceny są raczej przystępne. Dużo problemów - jak to zwykle w Polsce bywa - potrafi przysporzyć zawieszenie. Często wymieniać trzeba końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatorów. Problemy na przeglądach rejestracyjnych sprawiają też hamulce (zapiekające się zaciski, niesprawny ręczny). Biorąc jednak pod uwagę wiek konstrukcji trzeba przyznać, że zadbany egzemplarz wciąż warty jest zainteresowania. Dobrze jest jednak mieć zaprzyjaźnionego elektryka, trafna diagnoza często potrafi oszczędzić kilkaset złotych. Niezależnie od wieku nie powinno być problemu z korozją. Jej występowanie świadczy najczęściej o kiepsko przeprowadzonych naprawach blacharskich.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-07

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Alfa Romeo 166

Alfa 166

2.0 TS 155 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Omega

Opel Omega

2.0 16V 136 KM benzyna1999sedanręcznatylny
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

200 136 KM benzyna1999sedanręcznatylny
cena średnia 11 000 zł
OCENY
Dostępność
Lancia Kappa

Lancia Kappa

2.0 I.E 20V 155 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Daewoo Leganza

Daewoo Leganza

2.2 136 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda Xedos 9

Mazda Xedos 9

2.0 V6 144 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 7 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 605 2.0 Turbo 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS