chceauto.pl
x

Peugeot 107 1.0 2010

Oceny użytkowników3.6000/5. Głosy: 5
Ocena: 3.6/5
Głosy: 5.

Dostępne samochody

Peugeot 107

Peugeot 107 1.0 68 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny4.00/5. Głosy: 1
Peugeot 107

Peugeot 107 1.0 68 KM

2010, hatchback 3dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
Peugeot 107

Peugeot 107 1.0 68 KM

2010, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny3.50/5. Głosy: 4
Peugeot 107

Peugeot 107 1.0 68 KM

2010, hatchback 5dr
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 10 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

Peugeot 107 to prawdziwy kosmopolita. Samochód produkowany jest w czeskiej fabryce w Kolinie, kształty wymyślili Japończycy, wnętrze zaprojektowali Francuzi, a wysokoprężne jednostki napędowe dostarczane są z Polski. 107 jest wynikiem współpracy koncernów PSA i Toyoty - jego bliźniacze konstrukcje to Citroen C1 oraz Toyota Aygo. Co ważne wszystkie trzy pojazdy budowane są w tej samej fabryce przez tych samych pracowników, więc sugerowanie się marką nie jest dobrym pomysłem. 
Typowo miejskie samochody dostępne są wyłącznie z nadwoziem typu hatchback - do wyboru mamy wersję trzy i pięciodrzwiową, w przypadku tej ostatniej koniec tylnych drzwi jest równocześnie końcem samochodu. Auto oferuje stosunkowo dużo przestrzeni dla pasażerów, jak na swoje mikroskopijne wymiary (długość 3,43 m) jest również stosunkowo bezpieczne. Ogromnym atutem są jednostki napędowe - nawet podstawowa 1,0 l. o mocy 68 KM (produkcji Toyoty) rozpędza niewielkiego 107 do setki w czasie poniżej 12 sekund zużywając przy tym średnio ok 5,5 l benzyny na 100 km. Samochód, dzięki rozstawieniu kół w narożnikach nadwozia może się też pochwalić doskonałymi właściwościami jezdnymi. 
Z uwagi na bardzo prostą konstrukcję 107 cieszy się opinią bezawaryjnego. Poza drobnostkami, jak np. trzeszczące, tandetne materiały wykończeniowe nie sposób wskazać większych wad. Samochody przeważnie pojawiają się w warsztatach jedynie w celu przeprowadzenia czynności obsługowych (wymiana płynów eksploatacyjnych). 
Podsumowując: doskonały miejski przyrząd do przemieszczania się w przestrzeni, dla kogoś, kto nie lubi spotkań z mechanikami. Na krętych drogach niezbyt komfortowe zawieszenie (i stosunkowo mocna jednostka napędowa) potrafi zapewnić sporo frajdy!

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS