chceauto.pl
x

Opel Sintra 3.0 V6 201 KM

Opel Sintra 3.0 V6 201 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2962 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
201 KM
0-100 km/h
10.9 s.
V max
201 km/h

KOSZTY

Spalanie
11.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
75 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
460 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
16000 km czyli po 11 miesiącach
Zużycie paliwa
13.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
12 s.
Prędkość maksymalna
183 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Opel Sintra 3.0 V6 201 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Opel Sintra 3.0 V6 201 KM

Opel Sintra 3.0 V6 201 KM

Chociaż Sintra nosi na grilu znaczek Opla, auto nie ma nic wspólnego z Europą. Samochód to „zeuropeizowana” wersja Chevroleta Venture sprowadzana na Stary Kontynent w latach 1996-2000. Auto nie było wprawdzie importowane do Polski, ale duża popularność modelu w Niemczech sprawiła, że samochód trafił w końcu i do nas. Zgodnie z panującymi za oceanem trendami Sintra jest przeważnie bardzo dobrze wyposażona. We wnętrzu znajdziemy m.in. klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, poduszki powietrzne. 
Samochody cieszą się dobrą opinią, ale koszty eksploatacji mogą być bardzo duże. Warto zainwestować w dobrej klasy instalację gazową, która zdecydowanie obniży wydatki. Lepiej też omijać autoryzowane stacje obsługi, których personel nie bardzo orientuje się w konstrukcji tego modelu. Sintrę najlepiej naprawiać będzie w warsztatach wyspecjalizowanych w autach zza oceanu. O typowych usterkach trudno mówić - czasami kapryśna okazuje się elektryka - przepalają się żarówki oświetlenia wnętrza, nie kontaktują czujniki zamknięcia drzwi. Część użytkowników skarży się również na niezbyt trwałe chłodnice oleju - ich wymiana jest kosztowna - wymaga wyjęcia jednostki napędowej. Części najlepiej szukać przez internet lub w sklepach z częściami do aut z USA. Przed zakupem diesla lepiej dobrze się zastanowić. Mniej awaryjne są niewysilone jednostki 2,2 l. oraz V6, nawet, jeśli zasilane są LPG. Ocynkowana karoseria nie powinna poddawać się działaniu rdzy. Jej występowanie świadczy przeważnie o wypadkowej przeszłości.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Renault odświeża Espace2012-05-15Jazda vanem nie musi być droga. Zobacz, które się nie psują!2011-08-25

Opel Sintra CRASHTEST

Opel Sintra 3.0 V6 201 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS