Druga generacja Juke'a pojawiła się w 2019 roku jako ewolucyjne, ale wyraźne odświeżenie kontrowersyjnego projektu. Samochód stał się większy i bardziej przestronny w środku niż poprzednik, co było jedną z głównych bolączek pierwszej generacji.
Projektanci zachowali charakterystyczny, dwuczęściowy przód, ale cała stylizacja jest mniej krzykliwa i bardziej wpasowuje się w obecne trendy.
Wnętrze to standardowy zestaw dla tej klasy: dotykowy ekran i prostsze materiały, ale ogólne wrażenie jest lepsze niż w taniejącym poprzedniku.
Juke drugiej generacji z początku, produkowany był tylko z trzycylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 1.0 DIG-T o mocy 114 KM. To typowy, małolitrażowy silnik dla europejskiego rynku, który ma łączyć w miarę adekwatne osiągi z akceptowalnym zużyciem paliwa.
W 2022 dołączyła wersja wolnossącego 1.6 z pełną hybrydą, legitymującego się mocą 143 KM.
Napęd na cztery koła, dostępny w pierwszej generacji, został z oferty usunięty.
Jazda jest poprawna, ale bez rewelacji - zawieszenie tłumi nierówności lepiej niż w poprzedniku, a prowadzenie jest przeciętne jak na ten segment. Głównymi zaletami pozostają nadal oryginalny wygląd, który może się podobać, oraz nieco lepsza praktyczność. Auto konkuruje ceną i stylem z takimi modelami jak Renault Captur czy Ford Puma.