chceauto.pl
x

Mini Countryman 2.0 D 2015

Dostępne samochody

Mini Countryman

Mini Countryman R60 2.0 D 143 KM

2015, crossover
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 58 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Mini Countryman

Mini Countryman R60 FL 2.0 D 143 KM

2015, crossover
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 59 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Mini Countryman

Mini Countryman R60 2.0 D 143 KM

2015, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 61 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Mini Countryman

Mini Countryman R60 FL 2.0 D 143 KM

2015, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 62 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
zdjęcia wkrótce

Mini Countryman R60 FL 2.0 D 112 KM

2015, crossover
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 56 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Mini Countryman

Mini Countryman R60 2.0 D 112 KM

2015, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 56 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
zdjęcia wkrótce

Mini Countryman R60 FL 2.0 D 112 KM

2015, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 59 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

R60 (2010-2017)

Pierwsza generacja Mini Countryman’a opracowana pod skrzydłami BMW zadebiutowała w 2010 roku. Model przetrwał w ofercie do 2016 roku i wytwarzany był aż w pięciu różnych fabrykach BMW na całym świecie. Modele budowane z myślą o europejskim rynku powstawały w zakładach Magna Steyer w Grazu. Topowa wersja – Mini Countryman JCW (Joh Cooper Works) uzupełniła cenniki producenta w 2012 roku. Samochód miał benzynowy, turbodoładowany silnik 1,6 l o mocy 218 KM i 300 Nm (211 KM i 260 Nm w wersji na USA).
Mimo praktyczniejszego niż w klasycznym Mini nadwozia samochód trudno traktować, jako jedyny środek transportu. Zawieszenie zapewnia świetne prowadzenie, ale zaledwie minimum komfortu. Nie wszystkim przypadnie też do gustu ciasne wnętrze i tandetne wykończenie (np. uchwyty na napoje, trzaski w kabinie). Z czasem pojawiają się też niedomagania ze strony elektryki czy – szybko zużywającego się – układu hamulcowego. Na całe szczęście – w przeciwieństwie do pierwszej serii „nowożytnego” Mini - Countryman nie ma z reguły problemów z korozją.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS