chceauto.pl
x

Mercedes - Benz W124 200 D 75 KM

Mercedes - Benz W124 200 D 75 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1994
Średnia cena
10 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
2000 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI

Moc
75 KM
0-100 km/h
20 s.
V max
150 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
550 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mercedes - Benz W124 200 D 75 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes - Benz W124 200 D 75 KMMercedes - Benz W124 200 D 75 KMMercedes - Benz W124 200 D 75 KMMercedes - Benz W124 200 D 75 KMMercedes - Benz W124 200 D 75 KMMercedes - Benz W124 200 D 75 KM

Mercedes - Benz W124 200 D 75 KM

Zdaniem wielu W124 przemianowany w 1993 roku na klasę E to ostatni prawdziwy Mercedes. Obszerny, komfortowy i imponujący trwałością podzespołów.

O typowych usterkach trudno mówić, większość wynika po prostu z ogólnego wyeksploatowania (wiele egzemplarzy może się pochwalić przebiegami rzędu miliona kilometrów!). Zarówno proste, pozbawione doładowania silniki Diesla (z rzędowymi pompami wtryskowymi), jak i przekładnie są niezwykle trwałe. W przypadku automatów należy wykonać kilkunastokilometrową jazdę próbną, tak by olej w skrzyni mógł się zagrzać. Szarpanie świadczy przeważnie o zaniedbaniach eksploatacyjnych, remont przekładni, może pochłonąć ok. 3 tys. zł. Zarówno silniki, jak i skrzynie potrafią gubić olej. O bardzo dużym przebiegu poinformuje nas np. tylny most, który konając głośno wyje. Typowym mankamentem jest np. kiepskie działanie hamulca postojowego, awarie centralnych zamków czy elektrycznie sterowanych szyb.

W przypadku tego modelu eksploatacja nie powinna być jednak droga, ponieważ na rynku dostępna jest cała masa tanich zamienników. Przed kupnem warto natomiast (jak w przypadku każdego Diesla), sprawdzić kompresję i to, czy silnik jest "suchy", aby uniknąć sporych kosztów związanych z remontem jednostki napędowej. Należy także bardzo dokładnie dochodzić przeszłości auta, ponieważ w latach dziewięćdziesiątych ten model Mercedesa szczególnie upodobali sobie amatorzy cudzej własności. Wiele pojazdów pełniło także rolę taksówek, przez co są one już po prostu mocno "zajeżdżone". Ostatnie sedany E W124 zjechały z taśmy produkcyjnej w 1995 roku. Rok później zaprzestano produkcji wersji kombi i coupe. Najdłużej - do 1997 roku przetrwał w ofercie Mercedesa model z otwartym nadwoziem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2012-06-13

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Ogłoszenia

Mercedes - Benz W124

Mercedes W124

kujawsko-pomorskie

11 500 zł

Mercedes - Benz W124 200 D 75 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS