chceauto.pl
x

Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 2020

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 4/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Mazda CX-3

Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 120 KM

2020, crossover
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 68 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Mazda CX-3

Mazda CX-3 2.0 Skyactiv-G 150 KM

2020, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 77 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Mazda CX-3

Mazda CX-3 2.0 SKYACTIV-G 120 KM

2020, crossover
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 71 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
Mazda CX-3

Mazda CX-3 2.0 Skyactiv-G 150 KM

2020, crossover
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 80 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny4.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

Mazda CX-3 to kompaktowy SUV, który zadebiutował na salonie w Los Angeles jesienią 2014 roku. Do polskich salonów auto trafiło w połowie roku 2015.

Nadwozie Mazdy CX-3 ma 4275 mm długości, 1765 mm szerokości i 1550 mm wysokości. Kompaktowy charakter nowego modelu podkreślą niewielki rozstaw osi. mierzący dokładnie 2570 mm.

W stylistyce znajdziemy wiele nawiązań do innych nowych modeli japońskiego producenta. Podobnie, jak chociażby modele 3 i 6 auto zaprojektowano zgodnie z językiem stylistycznym KODO, co w tłumaczeniu na polski oznacza "duszę ruchu". W oczy rzucają się wyraźnie nakreślone przetłoczenia karoserii dodające sylwetce agresywnego charakteru. Auto ma również typowy dla nowych Mazd przód z charakterystyczną osłoną chłodnicy.

Dla zapewniania wysokiego poziomu bezpieczeństwa i dobrych właściwości jezdnych elementy nośne karoserii i płyty podłogowej Mazdy CX-3 składają się w 63 procentach ze stali o wysokiej wytrzymałości, w 29 procentach ze stali ultrawytrzymałej (780 MPa i wyżej) i w 4 procentach ze stali o wytrzymałości sięgającej 1180 MPa.

W zawieszeniu Japończycy postawili na prostotę rozwiązań. Z przodu pracują klasyczne kolumny McPhersona. Na tylnej osi zastosowano prostą, trwałą i zapewniającą stosunkowo niezłe właściwości jezdne belkę skrętną.

W połowie 2018 roku zaprezentowano Mazdę CX-3 po kuracji odmładzającej.

Największą nowością jest silnik Diesla SkyActive-D o pojemności 1,8 l, który zastępuje jednostkę 1.5. Z kolei silnik benzynowy SKYACTIV-G 2.0 został poddany modernizacji technicznej (pojawiły się m.in. nowe tłoki), dzięki czemu ma zużywać mniej paliwa.

Modyfikacje nadwozia obejmują przeprojektowaną atrapę chłodnicy, zastosowanie diodowego źródła światła w tylnych lampach, nowe aluminiowe felgi oraz nowy czerwony kolor nadwozia.

W kabinie natomiast została przeprojektowana deska rozdzielcza i dodano elektryczny hamulec postojowy (EPB) oraz wielofunkcyjny podłokietnik.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS