chceauto.pl
x

Kia Stinger I FL 3.3 T-GDI 370 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
204 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
3342 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1834 kg
Ładowność
491 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
370 KM
0-100 km/h
5.5 s.
V max
270 km/h
Zasięg
450 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
88 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
225/40 R19
255/35 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
406 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Kia Stinger I FL 3.3 T-GDI 370 KM

Kia Stinger debiutowała w styczniu 2017 roku na salonie w Detroit, wersję europejską pokazano w marcu na salonie w Genewie.

Auto powstawało w europejskim centrum stylistycznym Kii we Frankfurcie. Nadwozie ma 4,8 m długości i 1,87 m szerokości. Rozstaw osi to aż 2,9 m. Z przodu zastosowano kolumny McPhersona, z tyłu pracuje układ niezależnych wahaczy.

Przypominające gran tourismo auto wyróżnia się nie tylko zadziorną sylwetką, ale też klasycznym układem napędowym. Standardowe odmiany napędzane są na koła tylnej osi. W topowych wersjach producent przewidział możliwość stosowania napędu 4x4.

Klienci mają do wyboru silniki o mocach od 200 KM do 370 KM. Wszystkie współpracują standardowo z automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów.

W Polsce klienci mają do wyboru cztery wersje wyposażeniowe: L, XL, GT Line oraz GT. Samochód ociera się o segment premium, co znalazło odzwierciedlenie w poziomie wyposażenia. Już w najtańszej odmianie znajdziemy automatyczną, dwustrefową klimatyzację, system info-rozrywki z 7-calowym wyświetlaczem i kamerą cofania, cyfrowe radio DAB, elektrycznie sterowane fotele przednie (w 8 kierunkach) czy podgrzewaną kierownicę i system bezkluczykowego dostępu.

Standardem są też projektorowe reflektory przednie ze światłami LED do jazdy dziennej, 18-calowe obręcze ze stopów lekkich (225/45) oraz dwie podwójne końcówki wydechu. O bezpieczeństwo dbają m.in.: systemy utrzymywania toru jazdy (Kia Keep Lane Assist), monitorowania zmęczenia kierowcy (Driver Attention Alert), automatycznej zmiany świateł (High Beam Assist) oraz adaptacyjny tempomat (Smart Cruise Control) zdolny samodzielnie zatrzymać pojazd.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-01-30

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Kia Stinger Tribute Edition na pożegnanie2022-12-28Kia Stinger po liftingu2020-08-12Kia Stinger - polskie ceny!2017-07-27Kie Stinger do ponownego lakierowania?2018-07-16Kia Stinger2017-01-097 finalistów COTY 20182017-11-27

    Kia Stinger I FL 3.3 T-GDI 370 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS