chceauto.pl
x

Jaguar I-Pace EV400 400 KM

Jaguar I-Pace EV400 400 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
265 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Silnik
elektryczny
Waga
2133 kg
Ładowność
537 kg

OSIĄGI

Moc
400 KM
0-100 km/h
4.8 s.
V max
200 km/h
Zasięg
400 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Pojemność baterii
90 kWh
Czas ładowania
50 min.
Koszt przejechania 100 km
50 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/65 R18
245/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
656 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Jaguar I-Pace EV400 400 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KMJaguar I-Pace EV400 400 KM

Jaguar I-Pace EV400 400 KM

Model I-PACE to pierwszy w historii Jaguara samochód z napędem elektrycznym. Kształty nadwozia inspirowane są Jaguarem C-X75. Cechy szczególne karoserii to nisko osadzona maska, pełniący rolę spojlera aerodynamicznego dach oraz zaokrąglona tylna szyba. Kanciasty tył pozwolił na obniżenie współczynnika oporu powietrza do wartości jedynie 0,29 Cd. Aby zapewnić odpowiedni poziom chłodzenia i korzystne własności aerodynamiczne, aktywne przesłony wlotu powietrza otwierają się, kiedy konieczne jest schłodzenie podzespołów.

Wnętrze zaprojektowano tak, by zapewnić pasażerom jak największą ilość miejsca. Pasażerowie podróżujący z tyłu mają aż 890 mm na nogi, a za sprawą braku tunelu nad tradycyjną skrzynią biegów, wygospodarowano przydatny schowek środkowy o pojemności 10,5 litra. Pod tylnymi siedzeniami znajdują się schowki na tablet i laptop, zaś bagażnik ma pojemność 656 litrów (1,453 litry po złożeniu tylnej kanapy).

Źródłem napędu są dwa, zaprojektowane samodzielnie przez Jaguara, silniki elektryczne. Wyposażono je w półosie przechodzące przez korpus silnika, co pozwala zachować kompaktowe wymiary. Generują one łącznie 400 KM mocy i 696 Nm momentu obrotowego, zapewniając napęd na wszystkie koła. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 4,8 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 200 km/h.

Akumulatory są umieszczone centralnie, pomiędzy osiami oraz możliwie jak najniżej. Ich obudowa jest odizolowana od podłogi pojazdu specjalnym uszczelnieniem. Takie rozwiązania zapewnia idealny rozkład masy (50:50) oraz sprawia, że środek ciężkości znajduje się bardzo nisko.
Litowo-jonowe baterie mają pojemności 90 kWh i składają się z 432 ogniw pakietowych. Zapewnia to Jaguarowi I-PACE zasięg do 480 km (w europejskim cyklu WLTP). Korzystając z szybkiej ładowarki prądu stałego (o mocy 100 kW), właściciele mogą naładować akumulatory do 80 proc. zaledwie w 40 minut. Naścienna, domowa ładowarka prądu zmiennego (7 kW) pozwoli na uzyskanie takiego samego zasięgu w nieco ponad dziesięć godzin.

W wykonanym z aluminium i przystosowanym specjalnie do potrzeb pojazdu elektrycznego nadwoziu wykorzystano technologię nitowania i klejenia, która zapewnia lekkość i sztywność konstrukcji. Wraz z pełniącym rolę elementu strukturalnego pakietem akumulatorów, nadwozie gwarantuje sztywność skrętną na poziomie 36 kNm/stopień - jest to najwyższa wartość uzyskana kiedykolwiek w samochodzie marki Jaguar.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-06-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Jaguar I-Pace. Pierwszy elektryczny2016-11-16Jaguar I-Pace po zmianach2020-08-24Jaguar I-PACE już w Polsce2018-04-09Jaguar I-PACE oficjalnie2018-03-02Jaguar E-Pace. Pierwsze zdjecia2017-06-210 gwiazdek dla Fiata. 1 dla Jeepa2018-12-05

    Jaguar I-Pace EV400 400 KM Opinie i komentarze

    comments powered by Disqus

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
    x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.