chceauto.pl
x

Honda CR-V 1.5 Vtec Turbo 2019

Oceny użytkowników3.8462/5. Głosy: 13
Ocena: 3.85/5
Głosy: 13.

Dostępne samochody

Honda CR-V

Honda CR-V V 1.5 Vtec Turbo 173 KM

2019, SUV
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 82 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Honda CR-V

Honda CR-V V 1.5 Vtec Turbo 173 KM

2019, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 103 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny3.00/5. Głosy: 1
Honda CR-V

Honda CR-V V 1.5 Vtec Turbo 173 KM

2019, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 109 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny2.25/5. Głosy: 4
Honda CR-V

Honda CR-V V 1.5 Vtec Turbo 193 KM

2019, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 110 000,00 zł
DostępnośćOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćOceny4.75/5. Głosy: 8

Kilka słów o modelu

V (2018-2019)

Piąta generacja Hondy CR-V zadebiutowała w 2016 roku w USA. Samochód trafdił jednak wyłącznie na rynki: chyński, japoński i amerykański. W Europie dopiero we wrześniu 2017 roku zaprezentowano przedprodukcyjny model w lokalnej specyfikacji. Samochód trafił na rynki Starego Kontynentu w 2018 roku.

Jest to pierwszy crossover Hondy wyposażony w napęd hybrydowy. W systemie Honda Hybrid Performance zastosowano inteligentny układ napędu z doborem trybu jazdy (i-MMD), obejmujący dwa silniki elektryczne, silnik benzynowy pracujący w cyklu Atkinsona i przekładnię bezpośrednią.

CR-V Hybrid jest wyposażony w dwulitrowy silnik benzynowy i-VTEC, w silnik elektryczny oraz w akumulator litowo-jonowy. Moc maksymalna układu wynosi 184 KM (135 kW), a maksymalny moment obrotowy to 315 Nm.

Zamiast konwencjonalnej skrzyni biegów zastosowano jednobiegową przekładnię o stałym przełożeniu, łączącą bezpośrednio ruchome elementy, co pozwoliło na płynne przenoszenie momentu obrotowego. Takie rozwiązanie odróżnia system Hondy od układów zazwyczaj spotykanych w innych pojazdach hybrydowych.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS