chceauto.pl
x

Ford Edge 2.0 TDCI 2016

Dostępne samochody

Ford Edge

Ford Edge I 2.0 TDCI 180 KM

2016, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 91 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Ford Edge

Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI 180 KM

2016, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: ręczna
cena: 103 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

Kilka słów o modelu

Ford Edge to duży SUV pozycjonowany ponad Fordem Kuga (poniżej Kugi w ofercie Forda jest jeszcze Ecosport). Samochód zbudowano na płycie podłogowej Mondeo, długość nadwozia to 481 cm.

W Europie Edge oferowany jest z wysokoprężnym silnikiem 2.0 TDCI występującym w dwóch wariantach mocy. Wersja podstawowa generuje 177 KM i 400 Nm momentu obrotowego, natomiast wersja mocniejsza - 207 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Niezależnie od wersji silnik współpracować może z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, w opcji dostępna jest sześciostopniowa przekładnia automatyczna Power Shift (może posiadać funkcję zmiany przełożeń łopatkami przy kierownicy).

Na liście wyposażenia znajduje się m.in. adaptacyjny układ kierowniczy, układ aktywnego wygłuszania Active Noise Cancellation (system grający emituje niesłyszalne fale dźwiękowe, które wygaszają fale generowane przez silnik) czy system kamer, który monitoruje przestrzeń przed samochodem w zakresie 180 stopni. Inne udogodnienia dostępne w Fordzie Egde to m.in. otwierana ruchem stopy (czujnik pod zderzakiem) klapa bagażnika, adaptacyjny tempomat, system automatycznego parkowania, automatycznego hamowania w ruchu miejskim, monitorowania martwego kąta i pasa ruchu czy rozpoznawania znaków drogowych.

Na salonie w Genewie w marcu 2018 zadebiutował Ford Edge po modernizacji. Samochód otrzymał zmieniony grill, inne są reflektory zderzak i maska. Z tyłu również znajdziemy nowy zderzak, ale bardziej zauważalną zmianą jest czarny pasek biegnący pod szybą, który zastąpił znajdujący się w tym miejscu dotychczas, biegnący przez całą szerokość pasek świetlny.

W zmodernizowanym Fordzie Edge pojawią się trzy systemy, których Ford wcześniej nie oferował w Europie. Są to hamulec pokolizyjny, adaptacyjny tempomat, który potrafi samochód zatrzymać, a następnie ruszyć, a także utrzymywać auto na pasie ruchu oraz układ wspomagania kierowcy z funkcją omijania przeszkód.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS