chceauto.pl
x

Chevrolet Evanda 2.0 16v rok 2005

Oceny użytkowników4.4615/5. Głosy: 13
Ocena: 4.46/5
Głosy: 13.

Dostępne samochody

Chevrolet Evanda

Chevrolet Evanda 2.0 16v 131 KM

2005, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 8 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny4.46/5. Głosy: 13
Chevrolet Evanda

Chevrolet Evanda 2.0 16v 131 KM

2005, sedan
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 9 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia

Kilka słów o modelu

Najpopularniejsze w Polsce Chevrolety nie mają nic wspólnego z amerykańską motoryzacją. Z początkiem XXI wieku koncern Daewoo, który od kilku lat z powodzeniem budował samochody popadł w tarapaty, udziały w koreańskiej firmie przejął General Motors. Od tego czasu, koreańskie samochody zyskały charakterystyczny złoty znaczek na masce i sprzedawane są w Europie pod nazwą Chevrolet. Dlatego właśnie w ogłoszeniach spotkać można m.in. takie auta jak Chevrolet Matiz czy Chevrolet Nubira.

Chevrolet Evanda to tak naprawdę Daewoo Magnus, którego produkcja rozpoczęła się w 1999 roku. Na rynkach europejskich samochód pojawił się w 2002 roku. Zaprojektowany przez Giugiaro sedan jest następcą popularnego w Polsce Daewoo Leganza i podobnie jak poprzednik, cieszy się raczej dobrą opinią. W Europie auto występowało jedynie z benzynowym silnikiem o pojemności 2 litrów i mocny 131 KM. Największą zaletą auta jest bardzo obszerny przedział pasażerski. Samochód zapewnia wygodne warunki podróżowania 5 osobom. Niektórym nie przypadną jednak do gustu przednie fotele (zbyt krótkie siedziska) czy nie do końca przemyślane wnętrze (małe schowki). Zawieszenie zestrojone jest raczej miękko, lecz z pokonywaniem zakrętów radzi sobie wyraźnie lepiej, niż leganza.

Samochód cieszy się opinią bezawaryjnego. Większość egzemplarzy nie cierpi na żadne poważne usterki, nieliczne miewają problemy z elektroniką (głównie te, z kiepskiej jakości instalacjami LPG). Czasem zdarzają się też usterki czujników ABS i TCS (wymiana łącznie z piastami kół), ale jeśli pilnujemy terminów wymiany paska rozrządu (co 60 tys. km) awaria unieruchamiająca pojazd w trasie raczej nie powinna się zdarzyć.
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.