chceauto.pl
x

BMW 640i G32 340 KM

BMW 640i G32 340 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
167 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1845 kg
Ładowność
660 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
340 KM
0-100 km/h
5.4 s.
V max
250 km/h
Zasięg
520 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
85 zł
Zbiornik paliwa
68 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/50 R18
245/40 R20
275/35 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
610 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW 640i G32 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KMBMW 640i G32 340 KM

BMW 640i G32 340 KM

BMW 6

Seria 6 - jako duże, dwudrzwiowe coupe - produkowana była przez BMW w latach 1976-1989. W 2003 roku firma z Bawarii powróciła do pomysłu produkcji tego typu pojazdów prezentując nowy model - "szóstkę" typoszeregu E63. Samochód przetrwał w ofercie do końca 2010 roku. Z początkiem kolejnego zastąpiła go następna - trzecia już - generacja oznaczona typoszeregiem F12. Zarówna drugie, jak i trzecie wcielenie auta oferowane są w dwóch wersjach nadwoziowych - jako coupe lub cabriolet.

BMW 6 G32

II generacja współczesnej szóstki GT zadebiutowała w połowie 2017 roku.
Z poprzednia generacją nowy model łączy jedynie nazwa. Karoseria ma teraz 5 091 mm długości (+ 87 mm), 1 902 mm szerokości (bez zmian) i 1 538 mm (-21 mm). Wrażenie robi też monstrualny rozstaw osi – 3 070 mm. Mimo słusznych rozmiarów auto może pochwalić się rewelacyjnym współczynnikiem oporu aerodynamicznego Cd 0,25 (w poprzedniku 0,29). Nawiązania do klasycznych coupe znajdziemy w pozbawionych ramek okien drzwiach, nisko opadającej linii dachu czy wlotom powietrza w przednich błotnikach.
Mówiąc o nadwoziu nie można też pominąć zaskakująco pojemnego bagażnika. W porównaniu z poprzednikiem ma on aż o 110 l większą pojemność, która wynosi teraz 610 l (1800 gdy złożymy oparcia tylnej kanapy).
Kabinę utrzymano w typowym dla niemieckiej marki stylu. Znajdziemy w niej m.in. wieńczący deskę rozdzielczą dotykowy wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala. Na listę opcji trafił system sterowania systemami pokładowymi gestami lub głosem, wyświetlacz przezierny HUD, czy fotele z funkcją masażu.
Wszystkie wersje silnikowe (początkowo trzy) sprzęgane są z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów.
Podstawowy model - BMW 630i Gran Turismo – napędzany jest benzynowym R4 o pojemności 2,0 l. Silnik rozwija 258 KM (5000-6500 obr./min) i 400 Nm (1550-4400 obr./min). Auto przyspiesza do 100 km/h w 6,3 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 250 km/h.
Wyżej w hierarchii stoi BMW 640i Gran Turismo z 3,0-litrowym, benzynowym R6. Moc 340 KM (5500-6500 obr./min) i 450 Nm (1380-5200 obr./min) gwarantują setkę w 5,4 s (v-max – 250 km/h).
Do wyboru jest również wysokoprężne 3,0 l R6 o mocy 265 KM (4000 obr./min) i momencie obrotowym 620 Nm (2000-2500 obr./min). W tej konfiguracji (630d) samochód osiąga setkę w 6,1 s.
Auta wyposażone w jednostki R6 będzie też można zamówić w napęd 4x4 BMW xDrive. W każdym z przypadków (BMW 640i Gran Turismo i BMW 630d Gran Turismo) sprint do 100 km/h trwa o 0,1 szybciej.
Wszystkie egzemplarze wyposażone będą w pneumatyczne zawieszenie tylnej osi (opcjonalnie obu). Pierwsze egzemplarze trafić mają do nabywców w listopadzie 2017 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-09-11

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

BMW M6 Gran Coupe. Jest moc!2012-12-12BMW 6 Gran Coupe - takiego BMW nie było2012-01-21Oficjalnie: BMW 6 po liftingu2014-12-11BMW 640d xDrive2012-02-27BMW 6 Gran Turismo. Nowość!2017-06-14BMW M6. Nowy potwór z Bawarii2012-02-14

BMW 640i G32 340 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Jaguar XF

Jaguar XF

3.0 V6 340 KM benzyna2017sedanautomattylny
cena średnia 170 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 640i G32 340 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS