chceauto.pl
x

BMW 1 2014

Oceny użytkowników2.2778/5. Głosy: 18
Ocena: 2.28/5
Głosy: 18.

Dostępne silniki

benzyna

16i 14i 20i 18i M135i 35i 25i

diesel

14d 18d 16d 20d 25d 23d

E81/E82/E87/E88 (2004-2014)

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.

F20/F21 (2011-2015)

Seria 1 typoszeregu F20 zadebiutowała w czerwcu 2011 roku, pierwsze auta trafiły do klientów kilka miesięcy później. Mimo początkowych doniesień o rezygnacji firmy z napędu na przednie koła (auto zbudowano na nowej płycie podłogowej, na której powstawać też będzie kolejne wcielenie Mini), nowa jedynka - ku uciesze fanów BMW - otrzymała klasyczny układ napędowy.

Na początku 2015 roku zaprezentowano serię 1 po liftingu. Samochód otrzymał nieco większe "nerki" osłaniające grill oraz zmodyfikowaną konsolę środkową. Ponadto zwiększono poziom wyposażenia standardowego oraz wprowadzono nowe jednostki napędowe.
BMW 1

BMW 114i F20 102 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 35 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 114d F20 95 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 35 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 116i F20 136 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 36 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 125d F20 218 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 50 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 116d F20 116 KM

2014, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 39 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 135i E82 306 KM

2014, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 80 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 123d E82 204 KM

2014, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 61 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 118d E82 143 KM

2014, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 52 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 120d E82 177 KM

2014, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 56 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 125i E82 218 KM

2014, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 68 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW M135i F21 320 KM

2014, hatchback 3dr
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 69 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 120i E82 170 KM

2014, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 56 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 118i E88 143 KM

2014, kabriolet
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 61 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS