chceauto.pl
x

BMW 1 2011

Oceny użytkowników4.1111/5. Głosy: 9
Ocena: 4.11/5
Głosy: 9.

Dostępne silniki

benzyna

16i 20i 18i M 35i 30si 25i

diesel

18d 16d 23d 20d

E81/E82/E87/E88 (2004-2014)

BMW serii 1 pojawiło się na rynku w 2004 roku. Samochód to próba zaistnienia bawarskiej marki w segmencie aut kompaktowych. Wiele podzespołów - w tym elementy przeniesienia napędu, zawieszenie i część silników, zaadaptowano z większej serii 3. Największą zaletą pojazdu jest klasyczny układ napędowy - umieszczony wzdłużnie z przodu silnik przenosi moc na koła tylnej osi. Takie podejście skutkuje bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi, co podoba się kierowcom lubiącym ostrzejszą jazdę.

Początkowo samochód dostępny był wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback. w 2007 roku ofertę uzupełniła wersja z nadwoziem trzydzwiowym a także dwudrzwiowe coupe i kabriolet.

Z punktu widzenia przeciętnego użytkownika samochód ma sporo wad. Wnętrze nie należy do największych, napęd na tył ogranicza również pojemność bagażnika. Prestiż marki sprawia, że nawet „baby BWM” wyceniane jest o wiele wyżej niż równoletnie Volkswageny Golfy czy Audi A3. W przypadku najmniejszej "bawarki" trudno mówić o typowych usterkach. Czasami zdarzać się mogą "wirtualne" awarie elektroniki, podzespoły mechaniczne należą raczej do trwałych. Trzeba jednak pamiętać, ze serwisowanie auta okaże się o wiele droższe, niż innych samochodów kompaktowych. Nawet najmniejsze BMW to samochód klasy premium.

F20/F21 (2011-2015)

Seria 1 typoszeregu F20 zadebiutowała w czerwcu 2011 roku, pierwsze auta trafiły do klientów kilka miesięcy później. Mimo początkowych doniesień o rezygnacji firmy z napędu na przednie koła (auto zbudowano na nowej płycie podłogowej, na której powstawać też będzie kolejne wcielenie Mini), nowa jedynka - ku uciesze fanów BMW - otrzymała klasyczny układ napędowy.

Na początku 2015 roku zaprezentowano serię 1 po liftingu. Samochód otrzymał nieco większe "nerki" osłaniające grill oraz zmodyfikowaną konsolę środkową. Ponadto zwiększono poziom wyposażenia standardowego oraz wprowadzono nowe jednostki napędowe.
BMW 1

BMW 116i E81 122 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 25 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 116d F20 116 KM

2011, hatchback 5dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 27 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertę
BMW 1

BMW 118i E81 143 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 28 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 118d E81 115 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 25 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
BMW 1

BMW 120d E81 177 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 30 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 130si E81 265 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 46 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW M1 E82 340 KM

2011, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 59 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 120i E81 170 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 30 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
BMW 1

BMW 123d E81 204 KM

2011, hatchback 3dr
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 33 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 135i E82 306 KM

2011, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 51 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty
BMW 1

BMW 125i E82 218 KM

2011, coupe
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 44 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS