chceauto.pl
x

Audi Q3 45TFSI 2020

Oceny użytkowników4.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 4/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Audi Q3

Audi Q3 II 45TFSI 230 KM

2020, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 145 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Audi Q3

Audi Q3 II Sportback 45TFSI 230 KM

2020, SUV
napęd: 4x4
skrzynia: automat
cena: 150 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny4.00/5. Głosy: 1

Kilka słów o modelu

II (2019-2021)

Druga generacja Q3 zadebiutowała w lipcu 2018 roku. Auto trafiło do europejskich salonów w listopadzie 2018 roku. Samochód mierzy teraz 4 485 mm. To aż o 97 mm więcej niż poprzednik. Rozstaw osi zwiększył się o 77 mm i wynosi teraz 2680 mm. Auto jest też o 25 mm szersze (1856 mm) i o 5 mm (1585 mm) niższe niż do tej pory.

Dzięki potężnej osłonie chłodnicy z pionowym ożebrowaniem nowe Q3 przypomina flagowe Audi Q8. Standardem są m.in. wykonane w technologii diodowej reflektory przednie. O „terenowym” charakterze świadczą osłony nadkoli czy progów. W cennikach znajdziemy obręcze kół w rozmiarze od 17 do 20 cali.

Europejskie egzemplarze standardowo wyposażone są w cyfrowy zestaw wskaźników, system MMI, klimatyzację czy wielofunkcyjną, skórzaną kierownicę. Bez dopłaty otrzymamy też szereg systemów bezpieczeństwa, jak np. system automatycznego hamowania przed przeszkodą czy ostrzegania przed niekontrolowaną zmianą pasa ruchu.

Auto standardowo otrzyma również przesuwaną w zakresie 150 mm tylną kanapę z regulowanymi kątami oparcia. Dzięki niej bagażnik mieści od 530 do 675 l (1525 po złożeniu oparć). Podłoga – dzięki przesuwanej półce – może zostać zamontowana na jednym z trzech poziomów. Dzięki temu próg załadunku to 748 mm.

W początkowym okresie do wyboru będą cztery wersje napędowe: trzy benzynowe i jedna wysokoprężna. Zakres mocy wynosi od 150 do 230 KM. Standardowo samochód oferowany będzie z sześciostopniową ręczną skrzynią biegów i napędem na przednią oś. Na liście opcji znajdziemy też siedmiostopniową DSG i napęd 4x4 quattro. W przednim zawieszeniu pracują kolumny McPhersona. Z tyłu zastosowano niezależny układ wielowahaczowy (po cztery wahacze na koło). Bardziej wymagający mogą zdecydować się na aktywne zawieszenie (do wyboru sześć trybów jazdy) czy obniżone zawieszenie sportowe (standard dla odmiany S-line).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS