chceauto.pl
x

Audi E-Tron 2019

Dostępne silniki

elektryczny

55
Audi e-tron to duży SUV o napędzie bateryjnym, który ma 4,9 m długości, 1,93 m szerokości i 1,66 m wysokości. Rozstaw osi samochodu to aż 2,928 m. E-tron został zbudowany na całkowicie nowej płycie podłogowej, przystosowanej do napędu elektrycznego. Umożliwia ona zabudowanie baterii w podłodze, dzięki czemu nie wpływają one na wielkość wnętrza czy objętość bagażnika. Dzięki temu e-tron umożliwia przewiezienie aż 660 litrów bagażu.

Bateria akumulatorów składa się z aż 36 pakietów rozmieszczonych w dwóch poziomach, jeden poziom ma 2,28 m długości i 1,63 m szerokości oraz 17 cm wysokości (dwa poziomy - 34 cm). Całkowita pojemność baterii to 95 kWh, co za zapewniać zasięg około 400 km.

Źródłem mocy Audi e-tron są dwa elektryczne silniki umieszczone przy osiach pojazdu. Sumarycznie dają one 408 KM (300 kW, tyle samo co pierwszy elektryczny Mercedes, czyli EQC) i 660 Nm. To wystarczy by duże i ciężkie Audi rozpędzało się do 100 km/h w 6,6 s. Prędkość maksymalna to 200 km/h. Audi e-tron może być bardzo bogato wyposażone. Lista obejmuje m.in.: system infotainment MMI navigation plus, cały szereg systemów bezpieczeństwa, czy adaptacyjnego asystenta jazdy, który na podstawie danych z nawigacji potrafi sam sterować gazem i hamulcem, maksymalizując rekuperację energii.

Opcjonalnie auto może zostać wyposażone w kamery zastępujące lusterka wsteczne. Obraz z nich jest wyświetlany na ekranach zlokalizowanych przy przednich słupkach. Audi podkreśla, że tryb rekuperacji (czyli odzyskiwania energii podczas wytracania prędkości) odpowiada aż za 1/3 zasięgu samochodu.
Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.