chceauto.pl
x

Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM

Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
347 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2891 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1830 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
510 KM
0-100 km/h
3.8 s.
V max
283 km/h

KOSZTY

Spalanie
16 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Zasięg
400 km (średni rzeczywisty)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
64 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
525 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KMAlfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM

Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM

Stelvio to, długo oczekiwany, pierwszy SUV spod znaku Alfa Romeo. Mierzy 4,68 m długości, 1,65 m wysokości i 2,16 m szerokości. Auto wpisuje się więc w lukę między Audi Q3 i Audi Q5. Na tle rywali wyróżnia się niższą i zdecydowanie szerszą karoserią.

Wnętrze Stelvio skoncentrowane jest na kierowcy. W standardzie przewidziane są aluminiowe łopatki zmiany biegów znajdujące się w kolumnie kierownicy. Fotele pokryte czarną skórą „Pieno Fiore" są podgrzewane i elektrycznie regulowane. Miejsce kierowcy zostało „skrojone na miarę", z ukośnym tunelem pośrodku, delikatnie pofalowaną deską rozdzielczą z elementami z prawdziwego drewna, systemem nawigacji 3D najnowszej generacji opracowanym we współpracy z Magneti Marelli i wyposażonym w 8,8-calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, zintegrowanym ze wzornictwem deski rozdzielczej oraz z cyfrowym radioodtwarzaczem (DAB). Pomiędzy zegarami znajduje się 7-calowy, kolorowy wyświetlacz w technologii TFT.

Alfa Romeo Stelvio w inauguracyjnej wersji First Edition wyposażona jest w nowy silnik 2.0 l z turbodoładowaniem o mocy 280 KM z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów. Jest to 4-cylindrowa jednostka wykonana w całości z aluminium (blok i głowica), która rozwija moc 280 KM przy 5250 obr/min i maksymalnym momencie 400 Nm przy 2250 obr/min. Oprócz elektrohydraulicznego systemu kontroli zaworów MultiAir, cechą szczególną tej jednostki napędowej jest układ turbodoładowania „2-in-1" oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 barów. Samochód w tej wersji wyposażony jest w napęd wszystkich kół. System Q4 obejmuje aktywną skrzynkę rozdzielczą i mechanizm różnicowy przedni Q2. W normalnych warunkach, Stelvio First Edition z systemem Q4 zachowuje się, jak pojazd z napędem na tył: 100 proc. momentu obrotowego przesyłanych jest na oś tylną. Po osiągnięciu granicznej wartości przyczepności kół, system w rzeczywistym czasie przekazuje 50 proc. momentu napędowego na oś przednią za pośrednictwem specjalnej skrzynki rozdzielczej. Standardowe wyposażenie Stelvio First Edition obejmuje również nowe systemy bezpieczeństwa czynnego, takie jak: system ostrzegania o najeżdżaniu na poprzedzający pojazd „Forward Collision Warning", autonomiczny system awaryjnego hamowania (AEB) z czujnikiem ochrony pieszych oraz system ostrzegający przed zmianą pasa ruchu „Lane Departure Warning". Wyposażenie uzupełniają kamera cofania z dynamicznymi liniami siatki, przednie i tylne czujniki parkowania, automatyczne otwieranie drzwi bagażnika oraz system automatycznego włączania świateł drogowych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-12-29
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Alfa Romeo Stelvio w nowych wersjach2017-05-11Alfa Romeo Stelvio. Pierwsze ceny2017-01-18Alfa Romeo poniżej oczekiwań?2018-01-11Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio z rekordem Nurburgringu2017-10-02Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio2016-11-16Fiat wraca do łask w Polsce?2018-08-20

    Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mercedes - Benz GLC

    Mercedes GLC

    63 AMG S 510 KM benzyna2017SUVautomat4x4
    cena średnia 393 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Alfa Romeo Stelvio Quadrifolglio 2.9 V6 510 KM Opinie i komentarze

    comments powered by Disqus
    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na
 YouTube RSS
    x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.