chceauto.pl
x
Katalog samochodów

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM
Rok produkcji
2017
Średnia cena
233 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
1995 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
280 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
5.7 s.
Prędkość maksymalna
230 km/h

KOSZTY

Spalanie
12.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17
235/60 R18
255/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
525 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
15 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
29 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.3 s.
Prędkość maksymalna
209 km/h

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KMAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM

Stelvio to, długo oczekiwany, pierwszy SUV spod znaku Alfa Romeo. Mierzy 4,68 m długości, 1,65 m wysokości i 2,16 m szerokości. Auto wpisuje się więc w lukę między Audi Q3 i Audi Q5. Na tle rywali wyróżnia się niższą i zdecydowanie szerszą karoserią.

Wnętrze Stelvio skoncentrowane jest na kierowcy. W standardzie przewidziane są aluminiowe łopatki zmiany biegów znajdujące się w kolumnie kierownicy. Fotele pokryte czarną skórą „Pieno Fiore" są podgrzewane i elektrycznie regulowane. Miejsce kierowcy zostało „skrojone na miarę", z ukośnym tunelem pośrodku, delikatnie pofalowaną deską rozdzielczą z elementami z prawdziwego drewna, systemem nawigacji 3D najnowszej generacji opracowanym we współpracy z Magneti Marelli i wyposażonym w 8,8-calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, zintegrowanym ze wzornictwem deski rozdzielczej oraz z cyfrowym radioodtwarzaczem (DAB). Pomiędzy zegarami znajduje się 7-calowy, kolorowy wyświetlacz w technologii TFT.

Alfa Romeo Stelvio w inauguracyjnej wersji First Edition wyposażona jest w nowy silnik 2.0 l z turbodoładowaniem o mocy 280 KM z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów. Jest to 4-cylindrowa jednostka wykonana w całości z aluminium (blok i głowica), która rozwija moc 280 KM przy 5250 obr/min i maksymalnym momencie 400 Nm przy 2250 obr/min. Oprócz elektrohydraulicznego systemu kontroli zaworów MultiAir, cechą szczególną tej jednostki napędowej jest układ turbodoładowania „2-in-1" oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 barów. Samochód w tej wersji wyposażony jest w napęd wszystkich kół. System Q4 obejmuje aktywną skrzynkę rozdzielczą i mechanizm różnicowy przedni Q2. W normalnych warunkach, Stelvio First Edition z systemem Q4 zachowuje się, jak pojazd z napędem na tył: 100 proc. momentu obrotowego przesyłanych jest na oś tylną. Po osiągnięciu granicznej wartości przyczepności kół, system w rzeczywistym czasie przekazuje 50 proc. momentu napędowego na oś przednią za pośrednictwem specjalnej skrzynki rozdzielczej. Standardowe wyposażenie Stelvio First Edition obejmuje również nowe systemy bezpieczeństwa czynnego, takie jak: system ostrzegania o najeżdżaniu na poprzedzający pojazd „Forward Collision Warning", autonomiczny system awaryjnego hamowania (AEB) z czujnikiem ochrony pieszych oraz system ostrzegający przed zmianą pasa ruchu „Lane Departure Warning". Wyposażenie uzupełniają kamera cofania z dynamicznymi liniami siatki, przednie i tylne czujniki parkowania, automatyczne otwieranie drzwi bagażnika oraz system automatycznego włączania świateł drogowych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-03-20

INNE ROCZNIKI

INNE NADWOZIA

Ogłoszenia

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Advertisement
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.