chceauto.pl
x

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1994
Średnia cena
3 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
143 KM
0-100 km/h
9.9 s.
V max
215 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
63 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
504 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
11.5 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
37 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.9 s.
Prędkość maksymalna
195 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KMAlfa Romeo 164 2.0 TS 143 KMAlfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM

Alfa Romeo 164 to samochód klasy wyższej, przez wielu uznawany za „ostatnią prawdziwą alfę” - był to bowiem ostatni model opracowany przez Alfę Romeo przed wykupieniem jej przez Fiata, mimo, że prezentacja 164-ki odbyła się już w 1988 roku, a więc kilka miesięcy po zmianach własnościowych.
Alfa 164, która płytę podłogową dzieliła z Fiatem Cromą i Saabem 9000 okazała się umiarkowanym sukcesem, była przy tym ostatnim modelem Alfy Romeo, który sprzedawany był w USA. W 1998 roku Alfa 164 została zastąpiona przez Alfę 166.
Obecnie Alfy 164 można kupić za nieduże pieniądze. Warto jednak wziąć pod uwagę, że najtańsze egzemplarze będą miały za sobą bogatą przeszłość i "wyprowadzenie" ich na prostą może być bardzo trudne.
Z kolei za młodsze, serwisowe i utrzymane w dobrym stanie samochody trzeba wyłożyć nieco więcej pieniędzy. W większości przypadków będzie to jednak dobra inwestycja - 164 z końca produkcji pozbawione były wad fabrycznych, a większe zastrzeżenia można mieć właściwie jedynie do pokładowej elektryki, którą samochód jest nasycony, a której zdarza się szwankować.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-04

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Śmierć legendy. Co zawdzięczamy Pininfarinie?2012-07-04

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A6

Audi A6

2.6 E 150 KM benzyna1994sedanręczna4x4
cena średnia 7 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda Xedos 9

Mazda Xedos 9

2.0 V6 144 KM benzyna1994sedanręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność

Alfa Romeo 164 2.0 TS 143 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS