chceauto.pl
x

Mazda 6

Oceny użytkowników3.6881/5. Głosy: 561
Ocena: 3.69/5
Głosy: 561.

Lata produkcji

2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024

Mazda 6 I (2002-2008)

Mazda 6, czyli następca popularnej w Europie 626 – zadebiutowała w 2002 roku. Samochód oferowano w trzech wersjach nadwoziowych: jako sedan, liftback i kombi. W 2005 roku samochód poddano kuracji odmładzającej (lifting), pojazd przetrwał w ofercie japońskiego producenta do 2007 roku

Co ważne, wszystkie szóstki oferowane na Starym Kontynencie pochodzą z japońskich fabryk, co sprawia, że auta cieszą się wśród użytkowników dobrą opinią. Nie oznacza to jednak, że są tak samo trwałe, jak poprzednie 626... Problemy trapią zwłaszcza egzemplarze wyposażone w silniki Diesla - samochód nie toleruje oszczędności na materiałach eksploatacyjnych, a jego serwisowanie nie należy do tanich.

Dla przykładu – producent zaleca wymianę napędu rozrządu co 90 tys. km. Jeśli zdecydujemy się na kompleksowe podejście do tematu i wymianę wszystkich napinaczy i rolek prowadzących za same części zapłacimy ponad 2 tys. zł.

Wysokoprężna konstrukcja Mazdy nie różni się znacząco od europejskich silników z systemem Common Rail, ale cierpi na kilka typowych niedomagań. Źródłem wielu problemów jest nieszczelny układ dolotowy - często z intercoolera wycieka olej. Po zakupie najlepiej wymienić też uszczelki wtrysków – stosowane w początkowym okresie produkcji miały wadę fabryczną (wypalały się), która potrafiła doprowadzić do zatarcia silnika (każdorazowe wyjęcie wtrysku oznacza konieczność założenia nowej uszczelki!).

Silniki te często cierpią też z powodu usterki zaworu SCV który, odpowiada za trzymanie wolnych obrotów. Nowy to koszt między 400 a 500 zł. Na szczęście jego wymianę można przeprowadzić pod domem.

Ostatnim z poważnych problemów trapiących silniki rodziny CiTD jest bardzo przykra dolegliwość – zapychania się smoków na pompie oleju (zastosowano bardzo drobne sitko). Mazda zaleca olej syntetyczny – np. 5w30 / 0w30 renomowanych
producentów – jeśli ktoś pokusi się o tańsze zamienniki może to skutkować zatkaniem smoka i… zatarciem silnika. Producent zaleca wymianę oleju co 20 tys. km. Radzimy jednak skrócić interwał do maksymalnie 10 tysięcy.

Problemem dotykającym większość egzemplarzy Mazdy 6 jest rdza. To wynik oszczędności na zabezpieczeniu antykorozyjnym i – po części - długiej podróży morskiej przez ocean. Jeśli nikt wcześniej nie konserwował podwozia, lepiej z tym nie zwlekać i oddać auto do blacharza. Bardzo szybko rdza atakuje nadkola tylne, koroduje też ich łączenie z pasem tylnym (pod zderzakiem). Często poprawek wymagają też progi czy – miejscami – podłoga (np. nad zbiornikiem paliwa). Co zaskakujące – by opóźnić spustoszenia wywołane przez rdzę – wielu użytkowników radzi np. zdemontować fabryczne plastikowe osłony nadkoli. Za nimi gromadzi się sporo wilgoci.

Na szczęście, na tym lista typowych niedomagań popularnej „szóstki” się kończy. Zadbane auta cieszą się dobrą opinią i niemal bezawaryjnie pokonują setki tysięcy kilometrów. Samochody chwalone są też za bardzo dobre właściwości jezdne (wielowahaczowe zawieszenie).

Mazda 6 II (2008-2013)

Mazda 6 II generacji debiutowała w 2008 roku, 2 lata później poddano ją liftingowi. Produkcja została zakończona w roku 2013 po premierze Mazdy 6 III.

Mazda 6 generacji GH nie należy do najbardziej bezawaryjnych pojazdów na rynku, a wiele problemów pokrywa się z tymi, które trapiły samochody I generacji. Szokować może to, że japońscy inżynierowie wciąż nie do końca poradzili sobie z zabezpieczeniem samochodów przed korozją. Mazdy 626 I też miały ten problem - rdza pojawiała się na dolnych krawędziach błotników i dolnych rantach drzwi. W drugiej generacji problem pozostał - chociaż na mniejszą skalę. Wciąż jednak korozja może się pojawić dokładnie w tych samych miejscach. Mazda nawet poprawiała zabezpieczenie antykorozyjne drzwi w samochodach przedliftingowych w ramach akcji serwisowej. To zdecydowana wpadka...

Każdy kto chociaż wstępnie przymierzał się do zakupu Mazdy 6 II generacji wie, że słabym pomysłem był wybór silnika wysokoprężnego 2.0 CD. Jednostka ta cierpiała na wiele wad, jedną z poważniejszych było zatykanie smoka pompy oleju, co kończyło się generalnym remontem. Silnik stosowany w Mazdzie 6 III generacji to wersja rozwojowa tamtej jednostki i cierpi na ten sam problem! Powodem zatkania smoka mogą być opiłki z wycierającego się koła zębatego napędu pompy oleju. Co gorsza, tutaj nie ma dobrego rozwiązania, bowiem nawet naprawa wyprzedzająca to koszt kilku tysięcy złotych (konieczna jest wymiana wału korbowego, na którym znajduje się koło zębate).

Pojawią się również inne problemy. Silnik 2.0 standardowo posiadał filtr cząstek stałych (w poprzedniej generacji był opcjonalny), który w warunkach miejskiej eksploatacji ulega szybkiego zatkaniu. W efekcie dochodziło do wzrostu poziomu oleju (do oleju silnikowego dostaje się niespalone paliwo), co w skrajnych przypadkach kończy się zassaniem go przez jednostkę napędową. Skutki są opłakane, dochodzi do tzw. rozbiegania silnika i jego zniszczenia (silnika nie daje się zgasić, wchodzi na wysokie obroty i wypala cały olej z układu smarowania). Co gorsza, początkowo komputer zbyt późno informował o przekroczeniu dopuszczalnego poziomu oleju, co skorygowano akcją serwisową (zmodyfikowano program).

Zdecydowanie lepszym wyborem będą więc jednostki wysokoprężne o pojemności 2.2 l, w których nie ma problemu ze smarowaniem, a filtr DPF zatyka się wolniej. Zwrócić uwagę należy z kolei na rozrząd, bowiem teoretycznie bezobsługowy łańcuch ulega rozciągnięciu, co objawia się grzechotaniem dobiegającym z okolic rozrządu (również tę usterkę objęła akcja serwisowa). Decydując się na silnik 2.2 warto wybrać jedną z mocniejszych wersji, bowiem podstawowe nie gwarantują dobrych osiągów.

Większych dylematów nie powinny mieć osoby wybierające samochód z silnikiem benzynowym. W odróżnieniu od diesli, te jednostki są bezawaryjne i wyposażone w trwały łańcuch rozrządu. Odrzucając skrajne oferty (1.8 o mocy 120 KM, który jest za słaby i 2.5 o mocy 170 KM, który za dużo pali) okazuje się, że złotym środkiem jest silnik dwulitrowy. Trzeba tylko pamiętać, że jednostki napędowe Mazdy niezbyt dobrze znoszą potraktowanie gazem.

Jakie jeszcze usterki pojawiają się w Mazdzie 6 GH? Użytkownicy narzekają na parujące światła (zarówno z przodu, jak i z tyłu) oraz - zupełnie nie jak w aucie japońskim - problemy z układami elektrycznymi. Zdarzają się usterki czujników ciśnienia w oponach, problemy z radiem czy pilotem centralnego sterowania. Słowem - drobiazgi, ale denerwujące. Ponadto zdarzają się przypadki korodowania przewodów masowych, co kończy się unieruchomieniem pojazdu (auta nie da się uruchomić).

Na słowa uznania zasługuje za to zawieszenie. Samochód posiada układ wielowahaczowy z przodu i z tyłu. To gwarantuje dobre prowadzenie, ponadto konstrukcja okazuje się trwała. Wahacze wytrzymują 100 tys. km przebiegu, szybciej poddają się końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatora, ale to elementy znacznie tańsze. Zawieszenie samochodów sprzed liftingu zestrojone są nieco zbyt sztywno, więc nastawy nieco skorygowano.

Wnętrze Mazdy 6 GH jest obszerne, znacznie większe niż we wcześniejszej generacji. Imponować może pojemność bagażnika i to niezależnie od wersji nadwoziowej. Ergonomia jest właściwa, plastiki są twarde, ale dobrej jakości. Montaż jest poprawny, chociaż nie uniknięto jednej wpadki - zdarzają się skrzypiące fotele.

Serwisowanie Mazdy 6 GH nie należy do tanich. Ceny w ASO, zarówno robocizny, jak części zamiennych są bardzo wysokie (wahacze około tys zł sztuka!). Co gorsza, oferta zamienników wciąż jest relatywnie niewielka i często dystrybucja autoryzowana jest jedyną możliwą. Warto to wziąć pod uwagę.

Ceny używanych egzemplarzy Mazdy 6 II w stosunku do konkurencji z tych samych roczników są wysokie. Wyposażenie większości egzemplarzy jest bogate. Warto poszukać samochodów z polskiej sieci dystrybucyjnej i z udokumentowaną historią. Samochody sprowadzane często mają cofnięte liczniki, co w przypadku jednostek wysokoprężnych może oznaczać spore wydatki.

Mazda 6 III (2013-2019)

Mazda6 III generacji zadebiutowała na salonie paryskim w 2012 roku. Samochód pojawił się w polskich salonach w pierwszej połowie 2013 roku. Z poprzednikiem łączy go jedynie nazwa. Auto zbudowano od podstaw w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową (powiększeniu uległ m.in rozstaw osi). Niestety z oferty zniknęła praktyczna odmiana liftback. III wcielenie „szóstki” oferowane jest wyłącznie jaki sedan i kombi.

Jesienią 2014 roku na salonie w Los Angeles zadebiutowała wersja po liftingu. Z przodu pojawiła się nowa osłona chłodnicy i zderzak, zmieniono również kształt świateł, które mogą być wykonane w technologii LED. Również z tyłu pojawiły się nowe światła zespolone wykonane w tej technologii. Całość zmian zewnętrznych uzupełniają nowe felgi w rozmiarze 19 cali oraz szerszy zestaw dostępnych kolorów. Sporo nowości znajdziemy we wnętrzu Mazdy 6. Styliści przeprojektowali kształt głównej konsoli wskaźników oraz konsoli środkowej. Znacznie wzbogacono wyposażenie (nawet w podstawowych odmianach nie ma na co narzekać!). Dodano m.in. MZDConnect - system łączności, którego sercem jest umieszczony na konsoli środkowej ekran dotykowy o średnicy 7 cali, elektryczny hamulec postojowy, ogrzewanie tylnych siedzeń oraz sterowaną elektrycznie roletę przeciwsłoneczną tylnej szyby. Nowością jest również – opcjonalny - Active Driving Display, czyli wyświetlacz typu HUD. Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in. : aluminiowe obręcze kół, klimatyzację, komputer pokładowy, układ dynamicznej kontroli stabilności DSC i wspomagania ruszania na wzniesieniu.

Warto wiedzieć, że producent, przynajmniej w teorii, uporał się z problemem korozji. Gwarancja na perforację wynosi 12 lat, na korozję powierzchniową – 3 lata. Mimo wszystko, jeśli planujecie dłuższy romans z Mazdą 6, zalecamy poprawienie fabrycznej konserwacji profili zamkniętych. Pozwoli to cieszyć się autem zdecydowanie dłużej.

Wszystkie jednostki napędowe mają łańcuch rozrządu i bezpośredni wtrysk paliwa. Ten ostatni w praktyce czyni nieopłacalnym montaż instalacji gazowej. Na rynku wtórnym zdecydowanie przeważają auta z silnikami benzynowymi 2,0 i 2,5 l. Są trwałe i – w praktyce – bezobsługowe. Dużo rzadziej w ogłoszeniach spotkać można 2,2 litrowego Diesla (150-175 KM). Jest pozbawiony większości wad poprzedników, ale i tym razem nie obyło się bez wpadek. W pierwszych egzemplarzach (do modelu roku 2014) zdarzały się problemy z trwałością wałków rozrządu. Materiał, z którego je wykonano łuszczył się, co powodowało przedostawanie się opiłków metalu do oleju. Efekt był łatwy do przewodzenia – zatarcie silnika (naprawa jest praktycznie nieopłacalna).

Nietrwałe diesle z pierwszego okresu produkcji to – na szczęście – najpoważniejsza wpadka. Inne, jak np. falująca przy większych prędkościach maska, czy szumy wiatru we wnętrzu (serwisy wymieniały uszczelki) irytują, ale nie mają wpływu na mobilność pojazdu. III generacji Mazdy 6 zdarzają się też drobne usterki elektroniki, m.in. modułu Bluetooth (problemy z odtwarzaniem plików) czy systemem odzyskiwania energii I-ELOOP (stop&start).


Przykładowe samochody

Mazda 6

Mazda 6 III FL2 2.0 Skyactiv-G 145 KM

2018, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 71 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Mazda 6

Mazda 6 III FL 2.0 Skyactiv-G 145 KM

2015, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 48 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Mazda 6

Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D 150 KM

2013, kombi
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 50 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyOceny3.44/5. Głosy: 34
Mazda 6

Mazda 6 II 1.8 120 KM

2008, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 19 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniaOceny2.20/5. Głosy: 5
Mazda 6

Mazda 6 I 1.8 120 KM

2002, sedan
napęd: przedni
skrzynia: ręczna
cena: 10 000,00 zł
DostępnośćWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęOceny4.17/5. Głosy: 6

Zobacz także

Koniec Mazdy 6 i Mazdy 2. A także MX-5

Koniec Mazdy 6 i Mazdy 2. A także MX-5 2023-01-21

Rozpoczęty 2023 rok w Maździe biegnie pod znakiem zmian w gamie modelowej marki w Polsce. Do oferty dołączyła właśnie Mazda MX-30 R-EV, samochód napędzany silnikiem elektrycznym ,z możliwością ładowania z sieci oraz z silnikiem Wankla w roli...
Mazda 6 po zmianach na rok 2021

Mazda 6 po zmianach na rok 2021 2021-04-19

Po dziewięciu latach od wprowadzenia na rynek Mazda wciąż nie rezygnuje ze sprzedaży modelu 6. Samochód przeszedł właśnie kolejną już modernizację, a odświeżony model jest już dostępny w polskich salonach. By przez tak długi czas samochód...
Rekord Mazdy w Polsce

Rekord Mazdy w Polsce 2020-01-20

Mazda Motor Poland zakończyła rok 2019 najlepszym wynikiem handlowym w historii wprowadzając na rynek 15 670 samochodów. To o 24,6 proc. więcej niż w poprzednim roku. Rekordowe wzrosty sprzedaży odnotowały wszystkie najpopularniejsze modele japońskiej...
Mazda CX-5, 6 i MX-5 po zmianach

Mazda CX-5, 6 i MX-5 po zmianach 2019-12-09

Rok 2020 będzie dla Mazdy okresem szczególnym. Firma przygotowuje się nie tylko do świętowania setnej rocznicy powstania, ale przede wszystkim do produkcji i realizacji zamówień na pierwszy elektryczny model w gamie – Mazdę MX-30. Końcówkę tego...
Używane: Mazda 6 III

Używane: Mazda 6 III 2019-05-04

Mazda6 III generacji zadebiutowała na salonie paryskim w 2012 roku. Samochód pojawił się w polskich salonach w pierwszej połowie 2013 roku. Z poprzednikiem łączy go jedynie nazwa. Auto zbudowano od podstaw w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową...
Rekordowy rok Mazdy w Polsce

Rekordowy rok Mazdy w Polsce 2019-01-12

Jubileuszowy dla Mazdy Polska rok 2018, w którym firma świętowała 10-lecie działalności na polskim rynku, zakończył się doskonałymi wynikami sprzedażowymi. 11,08 proc. wzrostu oznacza, że w ręce polskich kierowców trafiło 12 574 egzemplarzy...
10 lat Mazdy w Polsce

10 lat Mazdy w Polsce 2018-12-13

Mazda Motor Poland świętuje 10. rocznicę powstania. Sprzedaż samochodów przez polski oddział japońskiej firmy oficjalnie rozpoczęła się w połowie 2008 roku, bazując wówczas na 11 punktach dealerskich. Po pierwszym roku sieć urosła już do 20...
Korozja czyli cichy zabójca?

Korozja czyli cichy zabójca? 2018-05-03

Kierowcy rzadko zaprzątają sobie głowę kwestią korozji. Rdzawe wykwity na poszyciach progów czy nadkoli traktowane są w kategoriach problemu natury estetycznej. W rzeczywistości korozja ma ogromny wpływ na sztywność karoserii - co za tym idzie -...
Mazda w Genewie

Mazda w Genewie 2018-02-07

Już w przyszłym miesiącu Genewa będzie miejscem światowej premiery nowej Mazdy6 Sport Kombi oraz europejskich debiutów Mazdy6 Sedan i dwóch Mazdy VISION COUPE i Mazdy KAI CONCEPT. Po raz pierwszy w Europie szerokiej publiczności zaprezentowana zostanie...
Mazda 6 po zmianach

Mazda 6 po zmianach 2017-11-30

Mazda 6 to flagowy model japońskiego producenta. Obecna generacja debiutowała w połowie 2012 roku, a więc ma już za sobą pokaźny staż rynkowy.Japończycy sukcesywnie, co rok, wprowadzali drobne udoskonalenia, natomiast w 2014 roku auto zostało poddane...
Mazda 6 po modernizacji

Mazda 6 po modernizacji 2017-11-15

Na salonie w Los Angeles zadebiutuje zmodernizowana Mazda 6. Japończycy ujawnili pierwsze informacje o tym pojeździe.Na zdjęciach widać, że samochód nie zmienił się wiele, producent mówi o nowy "nowych detalach stylistycznych i rozwiązaniach...
Dobry rok Mazdy. Filarem SUV-y

Dobry rok Mazdy. Filarem SUV-y 2017-01-22

Mazda czwarty rok z rzędu osiągnęła dwucyfrowy wskaźnik wzrostu sprzedaży w Europie. W 2016 r. sprzedała na starym kontynencie blisko 240 tys. samochodów, co stanowi 12-procentowy wzrost w stosunku do roku 2015. Wynik ten dwukrotnie przewyższa ogólny...
Mazda 6 po modernizacji

Mazda 6 po modernizacji 2016-08-14

Mazda 6 obecnej generacji pojawiła się w salonach w roku 2012, po 3 latach auto poddano liftingowi. Jednak Japończycy nie zakończyli na tym modernizacji swojego flagowego modelu. Przeciwnie, już w jesienią u dilerów pojawi się auto z roku modelowego...
8 lat Mazdy w Polsce

8 lat Mazdy w Polsce 2016-07-14

Mazda Motor Poland rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 roku. Do dziś z autoryzowanych salonów wyjechało ponad 40 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda 6 (13 625 zarejestrowanych egzemplarzy, Mazda 3 (12...
7 lat Mazdy w Polsce

7 lat Mazdy w Polsce 2015-09-01

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych...
Mazda 6 po liftingu. Ceny

Mazda 6 po liftingu. Ceny 2014-11-22

Po zaledwie dwóch latach na rynku Mazda poddała liftingowi model 6. Samochód zadebiutował na salonie w Los Angeles.Mazda 6 zgodnie jest uznawana za jeden z najładniejszych samochodów segmentu D. Nic więc dziwnego, że zmiany stylistyczne nie są duże....
Używane: Mazda 6 II generacji (GH)

Używane: Mazda 6 II generacji (GH) 2013-10-19

Do salonów w tym roku wjechała Mazda 6 trzeciej generacji. To powinno wpłynąć na ceny egzemplarzy używanych Mazdy 6 II (typoszeregu GH), której produkcję niedawno zakończono. Czy warto interesować się tym samochodem? Mazda 6 II generacji...
EuroNCAP już niestraszne?

EuroNCAP już niestraszne? 2013-09-05

Wygląda na to, że producenci znaleźli już klucz do pozytywnych wyników badań EuroNCAP. Organizacja słynąca z przeprowadzania rygorystycznych testów zderzeniowych na nowych pojazdach sprawdziła właśnie pięć aut, które rozpoczynają swoją...
Masz starą Toyotę albo Mazdę? Uważaj na poduszkę!

Masz starą Toyotę albo Mazdę? Uważaj na poduszkę! 2013-04-28

Stało się już regułą, że największe akcje nawrotowe ogłasza koncern Toyoty. Oczywiście chodzi o tzw. efekt skali. Gdy rocznie sprzedaje się 10 mln samochodów, błąd w jednej z części skutkuje zazwyczaj wzywaniem do serwisu przynajmniej kilkuset...
Masz japońskie auto z lat 2000-2004? Czeka cię przegląd!

Masz japońskie auto z lat 2000-2004? Czeka cię przegląd! 2013-04-11

Nie mamy dobrych wiadomości dla właścicieli samochodów japońskich marek. Firmy: Toyota, Honda, Nissan i Mazda ogłosiły właśnie wspólną akcję serwisową. Łącznie, do serwisów wezwanych zostanie aż 3,39 miliona samochodów!Sprawa jest poważna i...
Mamy listę najlepszych aut na świecie!

Mamy listę najlepszych aut na świecie! 2013-02-04

28 marca – na salonie motoryzacyjnym w Genewie – rozstrzygnięty zostanie jeden z najbardziej prestiżowych motoryzacyjnych plebiscytów. Jury złożone z 66 dziennikarzy z całego świata przyzna statuetki konkursu „World Car of the Year”. Jak co...
Nowa Mazda6 już w polskich salonach

Nowa Mazda6 już w polskich salonach 2012-12-15

Wersja sedan zostanie dostarczona do salonów do końca roku. Pierwsi klienci skorzystali z jazdy testowej i złożyli już zamówienia.Nowa Mazda6, tak jak wszystkie samochody w ofercie Mazdy na polskim rynku, jest produkowana w Japonii. Ceny tego modelu...
Nadjeżdża nowa Mazda6. Znamy ceny

Nadjeżdża nowa Mazda6. Znamy ceny 2012-11-01

Salony Mazdy w Polsce rozpoczęły przyjmowanie zamówień na nową Mazdę6. Poznaliśmy już ceny tego modelu.Nowa Mazda6 została zaprojektowano od podstaw w oparciu o nowy język stylistyczny japońskiej firmy o nazwie Kodo. W dosłownym tłumaczeniu...
Mazda 6 - Japończyk ze skazą...

Mazda 6 - Japończyk ze skazą... 2012-10-23

Mazda 6, czyli następca popularnej w Europie 626 – zadebiutowała w 2002 roku. Samochód oferowano w trzech wersjach nadwoziowych: jako sedan, liftback i kombi. W 2005 roku samochód poddano kuracji odmładzającej (lifting), pojazd przetrwał w ofercie...
Wybierz najpiękniejsze auto roku!

Wybierz najpiękniejsze auto roku! 2012-10-01

Prezentujemy pełną listę kandydatów do prestiżowej nagrody WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR.Przypominamy, że kandydat do tytułu World Performance Car może być zupełnie odrębnym modelem lub specjalną, wyczynową (supersportową) odmianą innego modelu,...
Oto nowa Mazda6 kombi

Oto nowa Mazda6 kombi 2012-09-05

Kilka dni temu na salonie moskiewskim Mazda zaprezentowała pierwsze zdjęcia modelu 6 nowej generacji. Teraz japońska firma ujawniła pierwsze zdjęcia tego samochodu w wersji kombi. Mazda6 kombi zadebiutuje na salonie w Paryżu pod koniec miesiąca.Nowa...
Oto nowa Mazda6

Oto nowa Mazda6 2012-08-29

Mazda opublikowała właśnie pierwsze zdjęcia nowej "szóstki". Kolejna generacja auta zadebiutuje już dzisiaj, na salonie motoryzacyjnym w Moskwie. Co zmieniło się w stosunku do poprzednika?Auto zaprojektowano od podstaw w oparciu o nowy język...
Te samochody giną w Polsce najczęściej

Te samochody giną w Polsce najczęściej 2012-07-26

Ranking powstał w oparciu o dane Instytutu Samar, którego analitycy zestawili liczbę zarejestrowanych w Polsce egzemplarzy konkretnego modelu z liczbą kradzieży. Wyniki, w wielu przypadkach, okazują się być zaskakujące...Zapraszamy do szczegółowego...
Tak wygląda nowa Mazda6

Tak wygląda nowa Mazda6 2012-07-25

Mazda zrobiła nam niespodziankę. Większość dziennikarzy spodziewała się, że flagowy model marki - zupełnie nowa "szóstka" - zadebiutuje pod koniec września, na salonie motoryzacyjnym w Paryżu. Okazuje się jednak, że premiera auta nastąpi dużo...
Mazda w Polsce ma już 4 lata

Mazda w Polsce ma już 4 lata 2012-06-04

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 roku. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi 12 168 Mazd. Największą popularnością cieszyły się Mazda6 (3889 sprzedanych egzemplarzy), kompaktowa...
Co sądzisz o Mazdach?

Co sądzisz o Mazdach? 2011-06-15

Równe trzy lata temu, po długiej nieobecności, do Polski powróciła Mazda. Firma Mazda Motor Poland rozpoczęła sprzedaż na naszym rynku w czerwcu 2008 roku. Mimo że przez wiele lat wizerunek japońskiego producenta budowały w Polsce jedynie używane...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS