chceauto.pl
x

Toyota Prius 2.0 Plug-In Hybrid 2023

Dostępne samochody

Toyota Prius

Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

2023, liftback
napęd: przedni
skrzynia: automat
cena: 227 000,00 zł

Kilka słów o modelu

V (2023-2023)

Toyota Prius piątej generacji w Europie dostępna jest wyłącznie z napędem plug-in hybrid. Jest to najbardziej dynamiczny, ale i najdroższy model w historii Priusa – auto o mocy 223 KM rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,7 s, ale jego ceny startują od 200 tys. zł. Zasięg w trybie elektrycznym przekracza 70 km.

Prius jest dostępny w Polsce w trzech wersjach – Comfort, Prestige i Executive.

W podstawowej odmianie Comfort auto kosztuje 199 900 zł i otrzymuje m.in. najnowsze systemy bezpieczeństwa czynnego T-MATE z aktualizacjami online, system multimedialny Toyota Smart Connect® z kolorowym ekranem dotykowym 12,3", asystentem głosowym i nawigacją online, światła LED, felgi aluminiowe, podgrzewane przednie fotele i elektryczną regulację fotela kierowcy.

Wersja Prestige w cenie 211 900 zł zawiera m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, listwy LED w tylnych światłach, większe koła aluminiowe czy podgrzewanie kierownicy. Atutem tej konfiguracji są nowoczesne światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS). Technologia ta nie tylko automatycznie przełącza światła drogowe na mijania, ale reguluje kształt snopa światła w sposób gwarantujący optymalne oświetlenie drogi bez oślepiania kierowców innych pojazdów. Priusa Prestige można dodatkowo doposażyć w panoramiczny szklany dach za 3 500 zł.

Cena Priusa Executive wynosi 239 900 zł. W tej konfiguracji model zyskuje m.in. monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni, wentylację przednich foteli i pamięć ustawień fotela kierowcy czy zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate. Najwyższą wersję Priusa wyróżnia także dach z panelami fotowoltaicznymi, który może ładować baterię i wydłużyć zasięg auta w trybie EV maksymalnie o 8,7 km każdego dnia.

V generacja została zaprojektowany na platformie GA-C w udoskonalonej architekturze TNGA drugiej generacji, lżejszej i sztywniejszej od poprzedniej. Nowe nadwozie liftback o jeszcze bardziej dynamicznej sylwetce jest nieco krótsze i niższe, ale szersze i ma większy rozstaw osi.

Napęd hybrydowy opiera się na 152-konnym silniku benzynowym 2.0 oraz elektrycznym silniku o mocy 163 KM, moc systemowa to 223 KM. Energia elektryczna przechowywana jest w baterii o pojemności 13,6 kWh. Ładowanie do pełna przy użyciu ładowarki 3,5 kW trwa 4 godziny.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS