chceauto.pl
x
Katalog samochodów

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochoód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
30 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
925 kg
Ładowność
315 kg

OSIĄGI

Moc
69 KM
Przyspieszenie do 100 km/h
14.2 s.
Prędkość maksymalna
160 km/h

KOSZTY

Spalanie
4.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
22 zł
Zbiornik paliwa
35 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
165/65 R14
165/60 R15

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
A
Bagażnik
168 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
26000 km czyli po 17 miesiącach
Zużycie paliwa
5.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
11 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
15.6 s.
Prędkość maksymalna
145 km/h

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KMToyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM

Toyota Aygo

Aygo to prawdziwy kosmopolita. Samochód produkowany jest w czeskiej fabryce w Kolinie, kształty wymyślili Japończycy, wnętrze zaprojektowali Francuzi, a wysokoprężne jednostki napędowe dostarczane są z Polski. Auto jest wynikiem współpracy koncernów PSA i Toyoty - jego bliźniacze konstrukcje to Citroen C1 oraz Peugeot 107. Co ważne wszystkie trzy pojazdy budowane są w tej samej fabryce przez tych samych pracowników. Typowo miejskie samochody dostępne są wyłącznie z nadwoziem typu hatchback - do wyboru mamy wersję trzy i pięciodrzwiową, w przypadku tej ostatniej koniec tylnych drzwi jest równocześnie końcem samochodu. Auto oferuje stosunkowo dużo przestrzeni dla pasażerów, jak na swoje mikroskopijne wymiary (długość 3,43 m) jest również stosunkowo bezpieczne (4 gwiazdki w testach euroNCAP). Ogromnym atutem są również jednostki napędowe - nawet podstawowa 1,0 l. o mocy 68 KM (produkcji Toyoty) rozpędza niewielkie auto do setki w czasie poniżej 12 sekund zużywając przy tym średnio ok 5,5 l benzyny na 100 km. Samochód, dzięki rozstawieniu kół w narożnikach nadwozia może się też pochwalić doskonałymi właściwościami jezdnymi. Z uwagi na bardzo prostą konstrukcję auto cieszy się też opinią bezawaryjnego. Poza drobnostkami, jak np. trzeszczące, tandetne materiały wykończeniowe nie sposób wskazać większych wad. Samochody przeważnie pojawiają się w warsztatach jedynie w celu przeprowadzenia czynności obsługowych (wymiana płynów eksploatacyjnych). Podsumowując: doskonały miejski przyrząd do przemieszczania się w przestrzeni, dla kogoś, kto nie lubi spotkań z mechanikami. Na krętych drogach niezbyt komfortowe zawieszenie (i stosunkowo mocna jednostka napędowa) potrafi zapewnić sporo frajdy!

Toyota Aygo II

II generacja Ayto to tak naprawdę gruntownie odświeżony poprzedni model z zaprojektowanym niemalże od podstaw nadwoziem. Rozwiązaniem, które przypadnie do gustu zwłaszcza młodszej klienteli jest pas przedni, który nawiązuje wyglądem do litery X. Jej górne ramiona przechodzą na nadkola i kończą się wkomponowane w lusterka zewnętrzne.

Karoseria nowej Toyoty Aygo mierzy 3455 mm długości - jest więc o 25 mm dłuższa niż w poprzedniku. O 5 mm zmalała również wysokość pojazdu. We wnętrzu ograniczono występowanie nieosłoniętych, lakierowanych w kolorze nadwozia, blach. Te znajdziemy już wyłącznie w górnych partiach drzwi. Nowa tablica rozdzielcza nawiązuje do większych pojazdów.

Bezpośrednio przed oczami kierowcy zamontowano duży, okrągły prędkościomierz. Po jego lewej stronie znalazł się ciekawy, pionowy, obrotomierz. Na szczycie konsoli środowej, jak we współczesnych autach kompaktowych, znalazł się kolorowy panel dotykowy o przekątnej 7 cali.

Niewielkie zmiany zaszły pod maską. Auto wciąż napędzane jest trzycylindrowym, dwunastozaworowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,0 litra. W stosunku do konstrukcji znanej z poprzednika, inżynierowie Toyoty nieznacznie zmodyfikowali kształty komór spalania. Silnik rozwija moc 68 KM, co pozwala autu przyspieszać do 100 km/h w 14,2 sekundy i osiągać prędkość maksymalną 160 km/h.

Produkcją auta, tak samo jak w przypadku poprzednika, zajmuje się czeska fabryka PSA w Kolinie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-10-09

INNE ROCZNIKI

INNE SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69 KM Opinie i komentarze

comments powered by Disqus
Jesteśmy też na Facebook Jesteśmy też na Google+ Nasz kanał na
 YouTube RSS
x TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.