chceauto.pl
x

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
174 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
12.6 kWh
Waga
1763 kg
Ładowność
496 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
180 KM
0-100 km/h
8.8 s.
V max
225 km/h
Zasięg
560 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Zbiornik paliwa
43 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
520 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KMPeugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM

Peugeot 3008

Peugeot 3008 to kompaktowy crossover bazujący na Peugeocie 308. Wersję produkcyjną tego pojazdu zaprezentowano na salonie genewskim w 2009 roku, latem tego samego roku samochód trafił do salonów. 
Auto produkowane jest we francuskiej fabryce Peugeota w Sochaux. Mimo oficjalnego klasyfikowania jak crossover (wyższa sylwetka może nawet przywodzić na myśl SUV-a) samochód nie jest przeznaczony do opuszczania dróg utwardzonych, dlatego wyposażono go wyłącznie w przedni napęd (wersja 4x4 w ogóle nie znajduje się w ofercie).W początku 2013 roku samochód poddany został gruntownej modernizacji - zniknął ogromny (i niezbyt urodziwy), nowy pas przedni nawiązuje do nowego Peugeota 208.

Peugeot 3008 to rzadki widok na polskich drogach, dlatego oferta na rynku wtórnym jest ograniczona.

Peugeot 3008 II FL

Druga generacja Peugeota 3008 debiutowała na salonie w Paryżu w październiku 2016 roku i jeszcze przed końcem tego samego roku trafiła do sprzedaży.

Samochód opracowano od podstaw w oparciu o modułową płytę podłogową EMP2. Aż o 62 mm powiększył się rozstaw osi (2675 mm), nadwozie wydłużyło się do 4,45 m. Mimo większych wymiarów inżynierom udało się zmniejszyć o około 100 kg masę.

Nadwozie nie przypomina już skrzyżowania minivana z crossoverem. Prześwit wynoszący 22 cm i dwubryłowa karoseria nie pozostawiają złudzeń, co do tego, że mamy do czynienia z crossoverem.

Większy rozstaw osi przełożył się na ilość miejsca w kabinie. Kierowca i pasażer mają teraz więcej miejsca (po 24 mm na nogi i 17 mm na wysokości łokci). Z tyłu zwiększyła się przestrzeń na głowy pasażerów (+36 mm). Aż o 90 l powiększył się bagażnik. Kufer mieści teraz do 520 l i nawet 1580 l po złożeniu tylnych siedzeń.

W nowym Peugeocie 3008 zadebiutowała II generacja architektury deski rozdzielczej o nazwie I-Cockpit. Nowa odsłona bazuje na pierwotnym rozwiązaniu. Najważniejszą nowością jest zastosowanie cyfrowego wyświetlacza w miejsce klasycznych, analogowych zegarów.

Ma on przekątną 12,3 cala i może być dowolnie konfigurowany przez kierowcę (wyświetlać informacje z kilku wybranych systemów).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-02-25

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot 3008 po liftingu2020-09-07Używane: Peugeot 30082017-02-25Nowy Peugeot 3008. Ceny2016-10-12Peugeot 3008 GT. Na sportowo!2016-06-21Nowy Peugeot 3008. Ładniejszy?2012-11-23Nowy Peugeot e-3008. Powtórzy sukces?2023-09-12

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo XC40

Volvo XC40

1.5 T5 Plug-In Hybrid 180 KM hybryda2023crossoverautomatprzedni
cena średnia 242 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Niro

Kia Niro

1.6 GDi Plug-In Hybrid 183 KM hybryda2023crossoverautomatprzedni
cena średnia 168 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Renegade

Jeep Renegade

1.3 GSE T4 Plug-in Hybrid 180 KM hybryda2023crossoverautomat4x4
cena średnia 209 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda ZR-V

Honda ZR-V

2.0i-MMD e:HEV 184 KM hybryda2023crossoverautomatprzedni
cena średnia 220 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda MX-30

Mazda MX-30

e-Skyctiv R-EV 170 KM hybryda2023crossoverautomatprzedni
cena średnia 173 000 zł
OCENY
Dostępność
Lexus UX

Lexus UX

250h 184 KM hybryda2023crossoverautomatprzedni
cena średnia 228 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 3008 II FL 1.6 Plug-in Hybrid 180 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS