2007-08-07 | Mercedes poinformował, że pod wpływem wysokiej temperatury i wilgoci stalowy oplot przewodu rozdzielającego układ ABC (Active Body Control) może ulec korozji. W Polsce usterka dotyczy 122 samochodów marki Mercedes Benz klasy S o następujących numerach podwozi: WDB2153731A016242 WDB2153751A028853 WDB2201671A348788 WDB2153731A016465 WDB2153751A029357 WDB2201701A122774 WDB2153731A021551 WDB2153751A030223 WDB2201701A147078 WDB2153731A025666 WDB2153751A031484 WDB2201731A212375 WDB2153731A027931 WDB2153751A031762 WDB2201731A218541 WDB2153741A031637 WDB2153751A032482 WDB2201731A231167 WDB2153741A035459 WDB2153751A034863 WDB2201731A247821 WDB2153741A036097 WDB2153751A034958 WDB2201731A278293 WDB2153741A037790 WDB2153751A035502 WDB2201731A279863 WDB2153741A038137 WDB2153751A035732 WDB2201731A287143 WDB2153741A042311 WDB2153751A036510 WDB2201731A300678 WDB2153751A000486 WDB2153751A037094 WDB2201741A317555 WDB2153751A001574 WDB2153751A038234 WDB2201741A349904 WDB2153751A002859 WDB2153751A039535 WDB2201741A369720 WDB2153751A003002 WDB2153751A039982 WDB2201741A414137 WDB2153751A003070 WDB2153751A040636 WDB2201751A101055 WDB2153751A004079 WDB2200281A316332 WDB2201751A102973 WDB2153751A004264 WDB2200281A324272 WDB2201751A116181 WDB2153751A004390 WDB2200281A354749 WDB2201751A119806 WDB2153751A005929 WDB2200281A378109 WDB2201751A120144 WDB2153751A006117 WDB2200651A292426 WDB2201751A122189 WDB2153751A011121 WDB2200671A321774 WDB2201751A122322 WDB2153751A013699 WDB2200671A353884 WDB2201751A122785 WDB2153751A014656 WDB2200671A355251 WDB2201751A123666 WDB2153751A015866 WDB2200701A123757 WDB2201751A127594 WDB2153751A015937 WDB2200751A112899 WDB2201751A127662 WDB2153751A020041 WDB2200751A252339 WDB2201751A137628 WDB2153751A020439 WDB2200751A255334 WDB2201751A145933 WDB2153751A020799 WDB2200751A345703 WDB2201751A146966 WDB2153751A020856 WDB2200751A362085 WDB2201751A187010 WDB2153751A020985 WDB2201281A306785 WDB2201751A220622 WDB2153751A021583 WDB2201281A319439 WDB2201751A224556 WDB2153751A021802 WDB2201281A324409 WDB2201751A241057 WDB2153751A021980 WDB2201281A325798 WDB2201751A261860 WDB2153751A026211 WDB2201281A350503 WDB2201751A289992 WDB2153751A026478 WDB2201281A351519 WDB2201751A315126 WDB2153751A026886 WDB2201281A358463 WDB2201751A327356 WDB2153751A027750 WDB2201281A365001 WDB2201751A374473 WDB2153751A027789 WDB2201281A384615 WDB2201751A393014 WDB2153751A028436 WDB2201281A391911 WDB2153751A001088 WDB2153751A028588 WDB2201281A400962 |
2012-01-04 | Samochody marki Mercedes-Benz (modele: C-, GLK-, E-, CLS-, S-, R-, G- GL-, ML-Class, Vito, Viano, Sprinter EC) wyprodukowane w Niemczech w okresie od listopada 2009 r. do lipca 2011 r. mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników. W filtrze paliwa ze zintegrowanym podgrzewaniem paliwa, w pojedynczych przypadkach może wystąpić nieszczelność w obszarze korka otworu odwadniającego, a w konsekwencji może dojść do wycieku paliwa. Wyciek oleju napędowego można poznać po charakterystycznym zapachu paliwa. Paliwo może wyciekać na jezdnię zmniejszając tarcie między oponą i podłożem, co może zmienić właściwości trakcyjne pojazdu, którego dotyczy lub innych uczestników ruchu. W takiej sytuacji może z kolei dojść do włączenia systemu ESP, co zasygnalizuje kierowcy odpowiedni wskaźnik w zestawie wskaźników. plik pdf |