Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.
Mercedes - Benz E-klasa C207 200 CGI 184 KM - GALERIA ZDJĘĆ
Mercedes - Benz E-klasa C207 200 CGI 184 KM
Mercedes - Benz E-klasa
Klasa E oznacza w nomenklaturze Mercedesa samochód klasy wyższej średniej. Pierwsze egzemplarze wywodziły się jeszcze z typoszeregu W124 (popularny "baleron"), który doczekał się zmiany nazwy wraz z liftingiem przeprowadzonym w 1993 roku. Do tej pory auto doczekało się kilku generacji - każda charakteryzowała się wysokim komfortem, bogatą listą wyposażenia (niestety, często "za dopłatą") i wysoką ceną. Nowsze generacje (np W210) nie są już jednak tak trwałe, jak legendarni poprzednicy - zdarzają się im również poważne jakościowe wpadki (podatność na korozję).
Mercedes - Benz E-klasa C207
W 2009 roku Mercedes zaprezentował klasę E kolejnej generacji - typoszeregu W212. Samochód nieznacznie urósł w stosunku do poprzedniego modelu - nadwozie jest szersze i dłuższe, ale niższe. Obecnie klasa E oferowana jest w trzech wersjach nadwoziowych - jako sedan, coupe oraz kombi. Ponieważ jest to najnowszy model Mercedesa jednocześnie jest najbardziej zaawansowany technologicznie. Wrażenie robi bogate wyposażenie elektroniczne w zakresie bezpieczeństwa. Dzięki aktywnemu tempomatowi, systemowi kamer i radarów samochód potrafi m.in. sam zahamować w razie wykrycia zagrożenia, potrafi również sam dostosowywać prędkość jazdy do poprzedzającego pojazdu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Samochody marki Mercedes-Benz (modele: C-, GLK-, E-, CLS-, S-, R-, G- GL-, ML-Class, Vito, Viano, Sprinter EC) wyprodukowane w Niemczech w okresie od listopada 2009 r. do lipca 2011 r. mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
W filtrze paliwa ze zintegrowanym podgrzewaniem paliwa, w pojedynczych przypadkach może wystąpić nieszczelność w obszarze korka otworu odwadniającego, a w konsekwencji może dojść do wycieku paliwa. Wyciek oleju napędowego można poznać po charakterystycznym zapachu paliwa. Paliwo może wyciekać na jezdnię zmniejszając tarcie między oponą i podłożem, co może zmienić właściwości trakcyjne pojazdu, którego dotyczy lub innych uczestników ruchu. W takiej sytuacji może z kolei dojść do włączenia systemu ESP, co zasygnalizuje kierowcy odpowiedni wskaźnik w zestawie wskaźników.
2012-12-06
Niektóre samochody marki Mercedes-Benz Klasa E Coupe (typoszereg C207) wyprodukowane w okresie od 2 kwietnia do 29 czerwca 2012 r., mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.
Producent poinformował, że w samochodach marki Mercedes-Benz Klasa E Coupe (typoszereg C207) w przypadku uruchomienia prawej nadokiennej poduszki, może ewentualnie dochodzić do szybszego niż przewidziano spuszczenia z niej powietrza. W konsekwencji poduszka może nie zapewnić wystarczającej ochrony dla pasażera podczas wypadku.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 10 samochodów marki Mercedes-Benz Klasa E Coupe (typoszereg C207) o numerach VIN:
WDD2073471F178969 WDD2073231F176322 WDD2073471F177703 WDD2073471F178583 WDD2073471F179596 WDD2073471F179766 WDD2073471F179855 WDD2073471F180144 WDD2073471F181208 WDD2073481F178117 Autoryzowani Dealerzy Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. otrzymali szczegółowe instrukcje postępowania oraz numery nadwozi pojazdów objętych akcją. Wszyscy posiadacze zostaną wezwani listami poleconymi na bezpłatną wizytę w autoryzowanych serwisach w celu usunięcia ewentualnej usterki.
Mercedes - Benz E-klasa C207 200 CGI 184 KM Opinie i komentarze