chceauto.pl
x

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KM

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
74 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1685 cm3
Silnik
diesel
Waga
1530 kg
Ładowność
550 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
141 KM
0-100 km/h
11 s.
V max
203 km/h
Zasięg
1000 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17
235/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
510 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KMKia Optima II 1.7 CRDi 141 KM

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KM

Kia Optima

Kia wprowadziła model Optima do sprzedaży na rynku europejskim na początku 2012 roku. Wcześniejsze generacje tego samochodu były znane pod nazwą Magentis.

Pierwsza Kia Magentis pojawiła się na rynku w 2000 roku, samochód wykorzystywał płytę podłogową i silniki Sonaty, a jako Optima sprzedawano go m.in. w USA.

Druga generacja produkowana była w latach 2005-2010. Samochód nadal korzystał z silników Sonaty, chociaż stopniowo unifikacja obu modeli była coraz mniejsza.

W 2011 roku debiutowała Optima III, która wreszcie pod tą nazwą pojawiła się w Europie. Samochód zbudowany na płycie podłogowej Hyundaia i40.

Kia Optima II

W stosunku do poprzednika rozstaw osi powiększono o 10 mm. W II generacji wynosi on 2805 mm. Samochód jest też o 10 mm dłuższy, 25 mm szerszy i 10 mm wyższy od poprzedniak. Nadwozie mierzy 4885 mm długości, 1860 mm szerokości i 1465 mm wysokości. Klienci mogli się zdecydować na benzynowy 2,0 l DOHC o mocy 163 KM lub wysokoprężną jednostkę 1,7 l CRDi rozwijającą 141 KM i 340 Nm. Standardowo silniki sparowane są z ręcznymi skrzyniami biegów o sześciu przełożeniach. Silnik benzynowy może też występować z klasycznym, sześciostopniowym, automatem. W przypadku diesla można się zdecydować na zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładnię 7-DCT. W podstawowej wersji klienci otrzymywali m.in. 7 poduszek powietrznych (w tym poduszka kolanowa kierowcy), automatyczną klimatyzację z filtrem przeciwpyłkowym i jonizatorem, system nawigacji KiaNaviSystem z kamerą cofania i mapami firmy Tom Tom i aluminiowe obręcze kół o średnicy 16 cali. Na pokładzie znajdziemy też m.in. pełny pakiet elektryczny, tempomat z ogranicznikiem prędkości czy projektorowe światła mijania. Bogatsza wersja – L – posiada też m.in. reflektory ksenonowe, zegary "supervision” z kolorowym wyświetlaczem o przekątnej 4,3 cala, podgrzewaną kierownicę i fotele przednie, skórzano materiałową-tapicerkę czy system bezkluczykowego dostępu. Topowa odmiana – XL – oferuje również skórzaną tapicerkę, wentylowane fotele, biksenonowe reflektory z doświetlaniem zakrętów i 18-calowe felgi ze stopów lekkich.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-23

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Kia Optima po liftingu2018-03-04Kia Optima w wersji europejskiej2015-08-22Nowa Kia Optima2015-04-03Nowe Kia Optima. Pierwsze zdjęcie2015-03-26Kia Optima po liftingu2013-04-07Taka będzie nowa Kia Optima2019-12-31

Kia Optima CRASHTEST

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Peugeot 508

Peugeot 508

1.5 HDI 130 KM diesel2018sedanautomatprzedni
cena średnia 73 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

2.0 TDI 150 KM diesel2018sedanautomatprzedni
cena średnia 82 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Talisman

Renault Talisman

1.6 dCi 130 KM diesel2018sedanautomatprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai i40

Hyundai i40

1.7 CRDi 141 KM diesel2018sedanautomatprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz C-klasa

Mercedes C-klasa

200d 150 KM diesel2018sedanautomattylny
cena średnia 96 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 TDCI 150 KM diesel2018sedanautomatprzedni
cena średnia 77 000 zł
OCENY
Dostępność

Kia Optima II 1.7 CRDi 141 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS