chceauto.pl
x

Hummer H3 I 5.3 305 KM

Hummer H3 I 5.3 305 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2010
Średnia cena
150 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
5328 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
305 KM
0-100 km/h
8.2 s.
V max
160 km/h

KOSZTY

Spalanie
14.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
95 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
835 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
15000 km czyli po 10 miesiącach
Zużycie paliwa
17.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9 s.
Prędkość maksymalna
145 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Hummer H3 I 5.3 305 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hummer H3 I 5.3 305 KMHummer H3 I 5.3 305 KMHummer H3 I 5.3 305 KMHummer H3 I 5.3 305 KMHummer H3 I 5.3 305 KMHummer H3 I 5.3 305 KMHummer H3 I 5.3 305 KM

Hummer H3 I 5.3 305 KM

Hummer to marka, która wyrosła z amerykańskiej tradycji wojskowych. Samochody tego producenta szybko urosły do miana symbolu statusu i… pogardy dla środowiska naturalnego.
Model H3 pojawił się na rynku w 2005 roku. To najmniejszy pojazd w ofercie amerykańskiego producenta. Samochód bazuje na podzespołach popularnego w USA Chevroleta Corolado. Do napędu służą wyłącznie benzynowe silnika. Mniejsze mają po pięć cylindrów w układzie R, największy, to typowy amerykański V8. Napęd przekazywany jest za pośrednictwem ręcznej skrzyni biegów (z dwustopniowym reduktorem) na wszystkie koła. Samochody praktycznie nie występują na rynku wtórnym, więc nie sposób wskazać na typowe usterki. Eksploatacja na pewno nie będzie należeć do tanich, chociażby ze względu na ogromne zużycie paliwa (w przypadku V8 20 l./100 km to raczej norma). Co ciekawe, ceny części nie są powalająco wysokie, pod warunkiem, że szukamy ich w sklepach wyspecjalizowanych w samochodach z USA, lub zamawiamy je przez Internet, bezpośrednio w Stanach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-03-30

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Hummer H3 I 5.3 305 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo XC60

Volvo XC60

3.0 T6 304 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q7

Audi Q7

3.6 280 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg

3.6 V6 FSI 280 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 53 000 zł
OCENY
Dostępność

Hummer H3 I 5.3 305 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS