chceauto.pl
x

Fiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KM

Fiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
48 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1368 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
170 KM
0-100 km/h
8.6 s.
V max
200 km/h
Zasięg
500 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
61 zł
Zbiornik paliwa
48 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R17
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
350 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Fiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Fiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KMFiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KM

Fiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KM

Fiat 500X to kompaktowy crossover, który zadebiutował jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu. Samochód jest technicznym bliźniakiem Jeepa Renegade i szóstym członkiem rodziny 500, która obejmuje modele: 500, 500C, 500L, 500L Trekking i 500L Living.

Fiat 500X wszedł na rynek na początku 2015 roku. Samochód jest produkowany w zmodernizowanej fabryce SATA we włoskiej miejscowości Melfi. 500X to pojazd globalny, który ma być dostępny na ponad 100 rynkach całego świata.

Fiat 500X jest dostępny w dwóch wersjach stylistycznych - miejskiej i uterenowionej. Ta druga, za sprawą większego prześwitu, jest wyższa o 2 cm. Auto mierzy 4,25 m długości, 1,8 m szerokości i 1,6 m wysokości (lub 1,62 m).

Samochód dostępny jest z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi, z napędem na jedną lub obie osie. Wersja uterenowiona (Cross) dostępna jest wyłącznie z dieslami, ale nie tylko z napędem wszystkich kół.

W sierpniu 2018 roku pokazano wersję po poważnej modernizacji. Zmieniono nieco wygląd samochodu, ale przede wszystkim pojawiło się nowe wnętrze z nowymi zegarami oraz nowe doładowane benzynowe silniki - trzycylindrowy 1.0 i czterocylindrowy 1.3. Z oferty zniknął natomiast wolnossący silnik 1.4 MultiAir.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-08-30

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Fiat 500X po modernizacji2018-08-29Fiat 500X. Polskie ceny2015-02-02Fiat 500X S-Design już w salonach2017-06-20Rodzina Fiata 500 odnowiona2021-01-18Trzy miliony Fiatów 500, 500L i 500X2019-06-23Fiat Tipo hitem w Polsce2017-07-20

Fiat 500X CRASHTEST

Fiat 500X I 1.4 MultiAir 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS