chceauto.pl
x

BMW 750i G12 L FL 530 KM

BMW 750i G12 L FL 530 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
460 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
4395 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2075 kg
Ładowność
600 kg

OSIĄGI

Moc
530 KM
0-100 km/h
4.1 s.
V max
250 km/h
Zasięg
460 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
17 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
109 zł
Zbiornik paliwa
78 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F premium Co to znaczy?
Bagażnik
515 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
20.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
4.5 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h

BMW 750i G12 L FL 530 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KMBMW 750i G12 L FL 530 KM

BMW 750i G12 L FL 530 KM

BMW 7

Seria 7 to w nomenklaturze BMW synonim najwyższego samochodowego luksusu. Samochody oznaczone tą cyfrą to bezpośredni konkurenci takich pojazdów, jak Mercedes klasy S czy Audi A8. Pierwsze auto o tej nazwie pojawiło się w ofercie BMW w 1977 roku. Do tej pory powstało już pięć generacji tego flagowego modelu. Najpopularniejsze na rynku wtórnym są egzemplarze typoszeregu E38 produkowanego w latach 1994 - 2001. Wówczas w ofercie bawarskiej marki pojawił się nowy model oznaczony symbolem E65. Ta generacja przetrwała w salonach do 2008 roku, gdy w sprzedaży pojawił się produkowany obecnie model typoszeregu F01.

BMW 7 G12 L FL

Typoszereg G11 to szóste już wcielenie flagowego modelu BMW. Nowe BMW serii 7 ma 5,10 m długości. Dostępna jest również wersja z przedłużonym rozstawem osi i nadwoziem mierzącym 5,24 m oznaczona symbolem G12.

Nowa "siódemka" została zbudowana w oparciu kompozytową ramę wzmacnianą włóknem węglowym (CFRP) - rozwiązanie to po raz pierwszy zastosowano w BMW i. Dzięki temu nowa generacja serii 7 jest o 130 kg lżejsza od poprzednika. To tak jakby wysadzić jednego "dobrze zbudowanego" pasażera lub dwie szczupłe osoby.

Mocno zmieniła się również gama jednostek napędowych BMW 7. O ile silnik V8 biturbo został tylko poddany modernizacji, dzięki której ma zużywać mniej paliwa, o tyle silniki sześciocylindrowe (rzędowe) zostały opracowane od podstaw. Wszystkie jednostki standardowo są sparowane z ośmiostopniową automatyczną przekładnią Steptronic. W opcji dostępny jest napęd wszystkich kół.

Warto zwrócić uwagę na hybrydową wersję nazwaną BMW 740e. Samochód napędzany jest czterocylindrowym silnikiem benzynowym oraz jednostką elektryczną. Całkowita moc układu napędowego to 326 KM, zaś średnie zużycie paliwa osiągnięte w cyklu pomiarowym wynosi... 2,1 l benzyny na 100 km. Oczywiście 740e jest hybrydą typu plug-in, czyli baterie można ładować z gniazdka. Pojemność litowo-jonowych akumulatorów pozwala przejechać w trybie elektrycznym maksymalnie 40 km oraz rozpędzić samochód do 120 km/h.

Na początku 2019 roku model został poddany modernizacji, a jej znakiem szczególnym było pojawienie się monstrualnego przedniego grilla. Modernizując serię 7, BMW poszło bowiem śladem zaprezentowanego niewiele wcześniej X7. W efekcie "siódemka" otrzymała "nerki" większe o 40 proc. niż były przed liftingiem. By je można była zmieścić, styliści musieli poddać auto poważnym modyfikacjom - m.in. zwiększono wysokość przedniego pasa aż o 5 cm.

To z kolei wymusiło cały szereg zmian. Inny jest zderzak, błotniki, a także linia maski i światła. Te ostatnie standardowo są diodowe, ale opcjonalnie mogą być laserowe.

Z tyłu zmiany są już zdecydowanie mniej radykalne - najłatwiej zauważyć zwężenie świateł oraz połączenie ich pasem świetlnym.

A co zmieniło się we wnętrzu? Pojawiła się nowa generacja pokładowego systemu infotainment o skomplikowanej nazwie BMW Live Cockpit Professional 7.0, oraz nowe wirtualne zegary. Ponadto pasażerowie podróżujący z tyłu (a w BMW 7 to oni są najważniejsi) mają do dyspozycji dwa ekrany dotykowe o przekątnej 10 cali, w których również pojawił się nowy system operacyjny.

Reszta zmian jest już mniej widoczna. M.in. Odrobinę zmieniono kierownicę, a także poprawiono wygłuszenie, m.in. poprzez zastosowanie grubszych szyb (mają teraz ponad 0,5 cm grubości).

Przy okazji liftingu, niemiecki koncern uporządkował ofertę silnikową. Na skutek wprowadzenie we wrześniu 2018 roku nowej normy pomiaru emisji spalin i zużycia paliwa Euro 6d-Temp BMW wycofało bowiem z oferty silniki benzynowe. Po liftingu wróciły w postaci zmodernizowanej. Wersja 750i ma teraz 530 KM (o 80 KM więcej), a M760i - 610 KM (bez zmian). Ponadto BMW 7 nadal będzie dostępne z silnikami wysokoprężnymi 3.0 o mocy 265, 320 i 400 KM.

Zmianom poddano natomiast wersję hybrydową - BMW 740e ma teraz 394 KM (wcześniej 326 KM), a teoretyczny zasięg w trybie elektrycznym wzrósł do 58 km.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-01-06

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Ruszyła produkcja odświeżonego BMW 72019-03-12BMW serii 7 po liftingu2019-01-16Nowe BMW 7 na zdjęciach2015-08-30Pięć generacji BMW serii 72015-06-11BMW serii 7 po raz szósty!2015-06-10BMW 7 po liftingu2012-07-30

BMW 750i G12 L FL 530 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A8

Audi A8

4.0 TFSI 571 KM benzyna2022sedanautomat4x4
cena średnia 478 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz S-klasa

Mercedes S-klasa

580 503 KM benzyna2022sedanautomat4x4
cena średnia 492 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW 750i G12 L FL 530 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS