1 / 12
11 maja 2024 17:03
ID: 6122939074
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolvoModel pojazdu
S60Wersja
2.0T SummumGeneracja
I (2000-2010)Rok produkcji
2006
Przebieg
326 000 km
Pojemność skokowa
1 984 cm3
Rodzaj paliwa
Benzyna+LPGMoc
180 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
7.1 l/100km
Spalanie W Mieście
13,70 l/100km
Typ nadwozia
SedanEmisja CO2
227 g/km
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
Inny kolorZarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Radio
System nagłośnienia
Opis
Witam.
Sprzedam Volvo S60 z bezproblemowym silnikiem 2.0T 180KM.
Wyposażenie auta to m.in.:
-4x elektryczne szyby
-elektryczne podgrzewane lusterka
-lusterko wsteczne fotochromatyczne
-wielofunkcyjna kierownica
-tempomat
-dwustrefowa klimatyzacja
-halogeny przeciwmgłowe
-podgrzewane fotele
Volvo sprowadzone zostało z Wielkiej Brytanii przez człowieka który się tym zajmował na co dzień. Było to jego prywatne auto które kupiłem w 2017r z przebiegiem 133 tys mil (ok 210tys. km). Przez niemal 8 lat auto zupełnie bezproblemowo przejechało ponad 100tys km. Auto regularnie serwisowane, olej w silniku wymieniany co 10-15tys km, w skrzyni biegów co 30 tys. km. Jest to najwyższa wersja wyposażenia SUMMUM.
Auto posiada przegląd do 24.10.2024, OC do 18.02.2025.
Ostatnio przeprowadzone naprawy/wymiany:
*w bieżącym roku:
-olej + filtry
-czyszczenie odmy (profilaktycznie)
-uzupełnienie czynnika chłodniczego
-wymiana uszczelki korka oleju
-wymiana akumulatora
*w 2023r.
-oczywiście olej w silniku
-olej w skrzyni biegów
-wahacze 2x prawy, 2x lewy
-poduszki amortyzatorów przód
ponadto z ważniejszych kwestii w 2022r przy przebiegu 307tys km. został wymieniony rozrząd. 30 tys temu auto otrzymało nowy komplet amortyzatorów. Przy tym samym przebiegu regenerowany był również czujnik skrętu. Do auta dołączam zimowe koła na 17 calowych alufelgach. Auto wygląda bardzo dobrze jak na swój wiek, posiada jednak drobne uszkodzenia lakieru i do naprawy jest tylny prawy błotnik na którym wyszła korozja spod lakieru. Auto w moich rękach nie miało żadnego wypadku, obstawiam że wcześniej również nie - posiada bardzo twardy lakier, w zasadzie nie do odtworzenia podczas naprawy.
Informacje o sprzedającym
Przemysław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie