Subaru Forester XT 2.0 turbo 240KM, 350NM wersja Comfort
Wyposażenie wersji Comfort:
Automatyczna skrzynia biegów Lineartronic
18 calowe alufelgi
SI Drive 3 tryby
Tempomat
Dwie końcówki wydechu
X-Mode
Czujnik deszczu
Podgrzewane, składane lusterka
Podgrzewana przednia szyba pod wycieraczkami
Przyciemniane szyby tylne
Automatyczne światła Xenon HID
Relingi dachowe
Automatyczne wycieraczki
Aluminiowe pedały
Elektrycznie otwierana klapa bagażnika
Podgrzewane przednie fotele
Kamera cofania
Klimatyzacja dwustrefowa
Łopatki zmiany biegów pod kierownicą
System audio Harman Kardon 4 głośniki
Tapicerka czarna, materiałowa
Łączność i monitoring Keratronic (możliwość cesji umowy/rezygnacji)
Listwy boczne
Listwa bagażnika
Dywaniki gumowe
Hak holowniczy z wiązką z autotestem świateł i automatycznym wyłączeniem czujników cofania (używany jedynie do bagażnika rowerowego)
3 tablica rejestracyjna na bagażnik rowerowy
Opony letnie z półki „premium” Michelin Primacy 4 (225/55 R18 Michelin Primacy 4 102Y XL ) kupione w 2021 roku, mają przejechane max 20.000 km.
Założone są oryginalne zimówki, bieżnik jeszcze wystarczający ale ze względu na wiek sugeruję wymianę.
Komplet (dwa) kluczyki, dowód rejestracyjny z wbitym hakiem i 3 tablicą, karta pojazdu, Badanie techniczne do 26 maja 2024. OC do 07.05.2024
Historia samochodu:
Samochód kupiony 06.05.2014 roku w Subaru Frey przy ul Josepha Conrada w Krakowie przez mojego tatę.
Od 2018 roku w moich rękach.
Do 2020 roku serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta, od 2021 – w warsztacie specjalizującym się w Subaru u Michała Gawina przy ul Królowej Jadwigi w Krakowie
Poza rekomendowanym serwisem i drobnymi naprawami zawieszenia (jak łącznik wahacza przód itp. elementy eksploatacyjne zawieszenia):
Olej (Sustina) i filtr oleju wymieniany dodatkowo na wizytach między przeglądowych co ok 7500 km.
Co rok konserwacja lakieru dobrym woskiem (ostatni raz – w czerwcu 2023).
Przy 90.000 – dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów Lineartronic (w serwisie Subaru przy Conrada)
2021 – Łożysko LT, PP, PT
2023 – Hamulce - klocki, tarcze tył Brembo, przód ATE
2023 – Akumulator Yuasa
2023 – wymiana rurki spryskiwaczy (kuna…)
2024 – obszycie boczka fotela kierowcy (pęknięta skóra syntetyczna)
Ponad wymienione naprawy samochód był i jest bezawaryjny i w 100% sprawny.
Historia napraw nadwozia (oczywiście dysponuję zdjęciami tych drobiazgów):
2019 – naprawa lakiernicza zderzaka przedniego po obcierce parkingowej w Subaru przy Conrada w ramach ochrony zniżek AC.
2020 – wymiana stłuczonego (najprawdopodobniej kamieniem) reflektora przeciwmgłowego lewy przód w Subaru przy Conrada w ramach ochrony zniżek AC
2024 – wyciąganie metodą PDR wgniotki na drzwiach kierowcy
Samochód nie miał nigdy stłuczki ani wypadku.
Zauważone przeze mnie wady (na zdjęciach):
Do zrobienia zaprawki lakiernicze na drzwiach kierowcy i na klapie bagażnika
Wyślizgana kierownica
Silnik, turbo, skrzynia, klimatyzacja i całe pozostałe wyposażenie pracują bez żadnych zastrzeżeń.
Spalanie w praktyce przy rozsądnej jeździe: Szosa 8l, Miasto 11l, Autostrada ok 10l. W praktyce w trybie mieszanym miałem ok 10l/100.
Jest to najlepsze auto jakim kiedykolwiek jeździłem, jeśli chodzi o komfort i radość z prowadzenia. Mocny, dynamiczny silnik turbo i symmetrical AWD dają wielką frajdę z jazdy. Samochód dzielny w śniegu, radzi sobie w górach bez łańcuchów. Doskonale trzyma się drogi, bez porównania z innymi autami – silnik boxer daje niskie położenie środka ciężkości, plus stały napęd 4x4 robi robotę.
Dbałem najlepiej jak się dało. Wymieniam, bo trafiła się okazja kupienia większego auta z nowszego rocznika.
Auto stale garażowane, nikt w nim nie palił, umyte i posprzątane do oglądnięcia w centrum Krakowa (rejon Błoń). Oczywiście jest możliwość sprawdzenia w dowolnym warsztacie w Krakowie na koszt kupującego.
Nie oddam w komis, z góry dziękuję odmownie za oferty. Preferuję transakcję bezgotówkową (przelew błyskawiczny), wpłata na moje konto w oddziale banku albo zadatek i przelew.