Szanowni Państwo
Chciałbym zaproponować kupno mojego Talismana. Auto jest z 2018 r., aktualny przebieg to 137 tys. km. Wersja to sedan, silnik 1.6 dCi 160 KM z automatyczną skrzynią EDC z polskiego salonu.
UWAGA! Auto można zakupić od 01/05. Talisman do obejrzenia w Poznaniu.
Historia auta:
Auto od nowości było przedmiotem leasingu, serwisowane w ASO Renault wg zaleceń producenta. Ja auto nabyłem 09/2021 r. przy przebiegu ok. 78 tys. km. od Alphabet. Przed zakupem otrzymałem od firmy raport rzeczoznawcy dotyczący Talismana, oraz wgląd w to jaka była historia serwisowa oraz szkodowa auta (do wglądu). Stan auta potwierdziłem w trakcie oględzin- oceniłem na bdb. i po krótkich negocjacjach stałem się właścicielem tegoż wozidła.
Przez przeszło dwa lata renówka nigdy nie zawiodła, nic się nie zepsuło, a serwis dotyczył wyłącznie eksploatacji: wymiany płynów ustrojowych, filtrów, płukanki (2 z 3), wymiana klocków + tarcz przód potem doszedł też tył, opony, w zawieszeniu nowe tuleje w obu przednich wahaczach, drążki kierownicze, zbieżność oraz nabicie i odgrzybienie klimatyzacji (30.04.24r.). Wydaje mi się, że to tyle.
Jeśli chodzi o przeszłość wypadkową/ szkodową to wg mojej wiedzy, raportów i rozeznania, auto nie uczestniczyło w czymś większym. Na kilku elementach auta jest druga warstwa lakieru. Gdy je kupowałem otrzymałem informację co było powtórnie lakierowane i z jakiego powodu (małe ryski, odpryski na poszczególnych elementach). Podczas mojego czasu auto było lakierowane dwukrotnie. Raz mieliśmy z żoną to nieszczęście potrącić jakieś małe zwierzę (niestety uciekło), więc nastąpiło pękniecie zderzaka, a drugim razem żona zarysowała zderzak z tyłu o inne auto + trafił nam w szybę kamyczek i nastąpiło lekkie pękniecie. Obie naprawy zostały przeprowadzone w ASO w Suchym Lesie pod Poznaniem zgodnie ze sztuką, mam zdjęcia do wglądu jak auto wyglądało przed naprawami, zdecydowanie określiłbym te szkody, zarówno z etapu wcześniejszego jak i mojego użytkowania, jako drobnicę.
Lakier na aucie prezentuje się myślę całkiem fajnie. Po tych kilku latach przydałoby mu się zafundować detailing, ale naprawdę nie ma wstydu! Wnętrze również jeśli nosi to dość drobne oznaki zużycia. Wycieków silnika brak, stan płynów w normie, zawieszenie pracuje jak powinno. Skrzynia również bez wycieków, zmienia biegi płynnie zarówno w trybie automatycznym jak i półautomatycznej zmiany biegów. Czasem zdarzy jej się lekko szarpnąć jeszcze rzadziej coś pokręcić, ale wg mnie jest to w zakresie poprawnego działania, a jak sami wiemy nie jest to najwybitniejsza konstrukcja sama w sobie.
Co jest w aucie do zrobienia? Wiedząc, że auto będę sprzedawał przy ostatnim przeglądzie wymieniłem jedynie filtr oleju wraz z olejem (było najechane ok. 10 tys.), więc pozostaje reszta filtrów w przeciągu kolejnych kilku tys. km., ponieważ ten serwis wykonałem ze 2 tygodnie temu. Warto wymienić po zakupie olej w skrzyni (wymiana statyczna). Jeśli nie będzie szczególnego zainteresowania to najpewniej te wszystkie wymiany eksploatacyjne przeprowadzę we własnym zakresie, bo auto służy naszej trzyosobowej rodzinie na co dzień.
Jest to egzemplarz sowicie wyposażony. Większość widoczna jest na zdjęciach, wymienię kilka:
-czujniki pdc przód i tył wraz z kamerą
-carplay
-skórzane fotele z masażem, elektryką, opcją grzania i wentylowania
-head up display
-adaptacyjny tempomat
-czujniki martwego pola
-nagłośnienie Bose
-lampy w technologii LED przód oraz tył
-keyless
-podgrzewana kierownica
i wiele innych..
Jaki jest powód sprzedaży? W zasadzie to taki, że chcemy się przesiąść na kombi, jednak bagażnik staje się po czasie problemem. Nie polecam osobom spodziewającym się dziecka ;)
I wsio!
Cena jaka mnie interesuje to 76 tys. zł.
Starałem się opisać stan auta rzetelnie i bez kolorowania, po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego.